Skip to main content

Beste Moderator,

helaas hier het zelfde probleem, na circa 1 dag wordt de primaire weer gewisseld.

Al de wifi kastjes gewisseld maar het blijft maar voor een dag werken.

Wat kan hier nog aan gedaan worden

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt origineel topic]

Wat is je probleem @petmircha ? Het maakt niet uit welke Experia WiFi de primaire is.

De primaire unit verzorgt de coördinatie met de andere units en je logt erop in voor de instellingen. Maar verder zijn ze gelijk.


Beste @petmircha, welkom! Ik ben ook benieuwd tegen welk probleem je aanloopt. We denken graag met je mee. 


De kpn wifi primair wisseld 's avonds naar de op de 1e etage kpn wifi zodat de snelheid en soms het signaal weg valt. Beide opnieuw opstarten. Beneden eerst e dan werkt het weer voor een dag.

Het heeft geruime tijd goed gewerkt sinds twee weken niet meer

 


Welk modem heb je @petmircha ? En welke wifi versterkers, Experia WiFi of SuperWiFi ?


Goedemorgen RBXX

 

Dat is de v10 met 2 x experiawifi


Hallo @petmircha , het blijft een vreemde situatie en ik vraag me af wat er aan de hand is.

Je hebt een v10, dan staat als het goed is de wifi van dit modem uit. De beide Experia WiFi's verzorgen dan samen de wifi. Welke lampjes branden op de Experia WiFi's en verandert er iets tijdens de problemen? Je zou de wifi punten eens van plaats kunnen wisselen, misschien maakt dat verschil.


Hoi RBXX 

 

JA het is bijzonder, gezien het forum niet geheel  ongebruikelijk. Heb ze al een keer omgewisseld. Maakte niet uit.

 

 


Wat jammer om te lezen dat het nog niet opgelost is, @petmircha! Heb je de Experia Wifi punten bekabeld of draadloos aangesloten? En heb je ze al eens ontkoppeld/gereset en weer opnieuw verbonden?


Heb je de Experia Wifi punten bekabeld of draadloos aangesloten?

Experia WiFi’s kunnen alleen maar bekabeld aangesloten worden. 😏

 


Ik kom wel eens tegen dat klanten 'm met een DVS aangesloten hebben, vandaar dat ik het toch even check!