Skip to main content

Ik heb al een paar jaar KPN alles in 1 met 4 WiFi punten. Sinds een jaar moet ik elke 2 a 3 maanden weer punten opnieuw toevoegen en herstellen. Is het wellicht einde levensduur van deze apparaten waardoor ze steeds onderhoud nodig hebben. Zodra ik alles weer fabrieksinstellingen en opnieuw ingesteld heb doet het weer een tijdje normaal. Kan ik via service wellicht nieuwe krijgen of omruilen voor nieuwe super WiFi punten? 

Hoi @StefanDries4, welkom op ons Forum. 

Om de 2 maanden moet je dus de Experia Wifi's resetten. Je stelt ze daarna opnieuw in en het werkt weer even. Dit herken ik zo niet.  Ik kan ook niet verklaren waardoor het om de 2 a 3 maanden mis gaat. Want wat ervaar je dan precies als het mis gaat? Dat zou ik graag eerst duidelijk zien. Dan kunnen we kijken welke mogelijkheden er zijn. Omruilen voor SuperWifi is in ieder geval niet mogelijk. 


Regelmatig valt er dan 1 weg waardoor ik bv mn telefoon ineens verbonden zie met een punt elders in huis. Dit levert vaak maar de helft van de snelheid op. In de thuis app zie je netjes wat waarmee verbonden is, zo kom ik daar dan achter. Als de primairy uitvalt moet je ze allemaal opnieuw instellen.  Vaak ziet de thuis app in zo’n geval helemaal geen punten meer. 


Sorry voor de late reactie. Wat voor experiabox zit hier op aangesloten?


Hoi Erwin, ik heb een experia v10


Die doet dus niet mee met de wifi. Daar zou het niet aan moeten liggen. Maar af en toe valt een willekeurig punt weg? Of echt de primary? Als je die er dan eens uithaalt? En een ander punt de primary maakt? Blijft het dan nog voordoen?