Skip to main content
Vraag

Extra 2.4Ghz ingesteld, niet alle Superwifi punten nemen deze wijziging over

  • 31 July 2024
  • 11 reacties
  • 66 keer bekeken

Heb door verbindings problemen een extra 2.4Ghz wifi punt aan gemaakt op de master superwifi. Echter krijgen de 5 andere superwifi slaves deze wijziging niet, dit lijkt mij toch vanzelf hoort te gaan? 
 

de modem is een V10 en daarom geen master. 

Zijn het allemaal zwarte SuperWiFi's? Welke firmware staat er op? Hoe zijn ze aangesloten? Allemaal bekabeld? 


Allemaal zwarte superwifi 2.0, zijn allemaal bekabeld. Heb ze allemaal direct benaderd en volgens de webinterface de laatste versie SW2.C.24.03.00. 


Ok. Welke firmware staat er op de Experiabox? Want er word momenteel nieuwe firmware voor de v10 uitgerold waardoor deze wel meedoet met de SuperWiFi's. 


V1.01.00T04.3 Is de experia v10 versie 


Probleem is dat ik mijn Ring camera’s (4x) niet kan verbinden via de superwifi op de door KPN geleverde wifinaam en wachtwoord. Bij het creëren van een extra wifipunt heb ik het probleem niet meer en verbinden de camera’s wel maar enkelen ring camera’s geven de melding zwak wifi signaal, en na dit blijkt dus te komen dat de slaves dus niet het extra wifi punt over hebben genomen van de master en alle ring camera’s dus proberen verbindingen stand te houden op de master. 


V1.01.00T04.3 Is de experia v10 versie 

Dat is helaas nog de oude firmware. 


De wifi staat toch wel uit hoop ik op de V10 @Maikel Schapendijk ???

 


De wifi van de experia staat uit, heb ik in het verleden handmatig bij de installatie uitgeschakeld. 


De v10 hoort in deze situatie dan ook de nieuwe software te hebben als de SW2 allemaal wel de nieuwe generatie hebben. Ik denk dat een moderator op in dient te grijpen zodat die v10 ook omgaat.


De v10 hoort in deze situatie dan ook de nieuwe software te hebben ...

Hoeft niet. Maar het had logisch geweest.


Hi @Maikel Schapendijk! Goed dat je hier je situatie deelt. Jouw SuperWifi punten werken nu dus stand-alone omdat de V10 nog niet over is naar de KPN Software. Hoewel de stand-alone modus van de KPN Software wel al kan werken, is ‘ie nog niet officieel vrijgegeven. Dus in dit specifieke geval wil ik mijn best voor je doen om die V10 te migreren naar de KPN Software. Deze situatie zou eigenlijk nog niet voor moeten komen. Dus zodra we die V10 over hebben op de KPN Software stelt je alles in op de V10 zelf en wordt het overgenomen door de SuperWifi punten. 
 

Ik stuur je een privébericht.

Lees deze eventueel ook even door:
 

 


Reageer