Skip to main content

Ik heb 4 witte schotels , ( acces points)

Bij 3 van deze heb ik de laatste firmware (1.0016V2) , echter een schotel blijft de (1.0014V2) firmware houden, ook als ik die schotel een upgrade laat uitvoeren.

De melding is dat ik de laatste firmware heb.

 

Hoe krijg ik op die ene schotel ( acces point) ook de laatste firmware?

Ter info:

Alle schotels hebben al een keer een harde reset gehad eerst één schotel aangesloten op de V10 modem , zodat die primary is.

Vervolgens op de V10 steeds een andere schotel aangesloten , die gehele proces laten doorlopen , om pas daarna weer een andere schotel  op v10 modem aan te sluiten .

 

Meer dan resetten kunt u niet doen. Gewoon afwachten totdat die aan de beurt is. Bij mij hebben ze ook nog 1.0014V2.


Hoi @ivo46 , de laatste komt vanzelf aan de beurt, tot in week 46 loopt de uitrol nog door.
Bij mij zat er twee weken tussen de eerste en de laatste.

Pas daarna komt de firmware beschikbaar voor handmatige upgrade.


Hoi @ivo46 , de laatste komt vanzelf aan de beurt, tot in week 46 loopt de uitrol nog door.
Bij mij zat er twee weken tussen de eerste en de laatste.

Pas daarna komt de firmware beschikbaar voor handmatige upgrade.

 

Wel apart, want alle schotels zijn gelijktijdig gereset en alle stappen op zelfde dag doorlopen, met een tussenpoos van 20 a 30 min per schotel zeg maar.

Firmware versie:

1.00.14v2 en bij Huidige versie staat 100.16.v2 


RBxx heeft helemaal gelijk :)

 

Het feit dat jouw wifipunten zijn gaan updaten na een reset heeft in dit geval maar deels met die reset te maken. Wij pushen deze updates naar geselecteerde apparaten in de de nacht. Soms lukt dat niet. We proberen het dan later weer. Maar als je dan in de tussentijd zelf reset, dan zal het wifipunt dan wel de update binnenhalen. In ons systeem staat dan immers dat jouw apparaat de update ook zou moeten hebben.

Het lijkt er dan op dat in jouw geval wij de update hebben willen pushen naar drie van je wifipunten. En dat dit toen niet gelukt is, waardoor het nu bij de reset pas is gedaan. En je vierde punt zit dan in een latere groep.


Blijft raar dat als je door problemen een met je schotels een hard reset hebt uitgevoerd , achter elkaar en een schotel niet werd geüpdatet.

Maar geduld is een schone zaak en ook desbetreffende schotel heeft gisteren middag schijnbaar automatische ook de laatste firmware versie gekregen.