Skip to main content

Hallo 

ik heb mijn oude witte Superwifi punten verkocht nadat deze door KPN monteur waren vervangen (gekocht) door 2 zwarte Superwifi 2.0 punten. Ik heb de witte verkocht met oplader maar bij de zwarte geen oplader bij gekregen. Een universele oplader van 12v naar 1.5A past niet. Waar kan ik die opladers krijgen/kopen? 

Hallo @EricKr fout van de KPN monteur, KPN dient ze dan alsnog na te leveren.


Hoe kan ik dat KPN laten weten?


Goedeavond @EricKr ,

 

Een moderator kan die adapters kosteloos toesturen.Als je je profiel invult komt dat zeker goed🙂

 


Dank Martijn. Profiel heb ik bijgewerkt 


Hoi @EricKr. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je nu geen stroomadapter hebt. Heeft de KPN monteur jouw SuperWifi 2.0 aangesloten op jouw oude adapters van de SuperWifi 1.0 en moest je die meegeven tijdens de verkoop? Ik heb zelf alleen de mogelijkheid een stroomadapter van de SuperWifi 1.0 toe te sturen, vandaar deze vraag. 


Hoi @Vikash ,

De adapter van de Superwifi 1 past ook op de Superwifi 2.

De kleur is wel anders( en het stekkertje is recht i.p.v. gebogen) maar dat maakt @EricKr vast niet uit😉


 de nieuwe Superwifis zijn op de oude adapters aangesloten. Vervolgens heb ik de oude Superwifis verkocht en  bleken de adapters niet  in de doos van de nieuwe superwifis  te zitten. 
Ik ben erg blij als je 1 of 2 adapters zou willen sturen. De kleur maakt mij inderdaad niet uit. 


Nooit geweten dat die adapters om te wisselen zijn 😅 waarom zou je niet even netjes de nieuwe gebruiken? 


Omdat ik die oude Superwifis met adapter verkocht heb. 


@EricKr Ik heb zojuist een nieuwe stroomadapter naar het dichtstbijzijnde servicepunt (Cigo Peperzak, van Weedestraat 185 in Soest) verstuurd. Dinsdag 27 juni na 14:30 uur ligt het pakketje voor je klaar. Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen. 


Ontvangen. Dank je wel.