Skip to main content

In oktober 2020 een wifiversterker ontvangen n.a.v. de wifimanager check.

Heeft prima gewerkt tot enkele dagen geleden.

Nu is er plotseling geen wifi meer. Power led brand en de bedrade aansluiting werkt wel gewoon nogĀ (op de extra uitgang is er een smart tv aangesloten).

Meerdere malen al de boel gereset cq. spanning er op en eraf en getracht via de KPN thuis app om de versterker weer toe te voegen. Helaas ziet hij de versterker niet.

Van locatie wisselenĀ helpt ook niet, ook niet na een schone reset.Ā 

KPN versterker lijkt te zijn overledenā€¦

Kan ik met deze versterker na een KPN winkel gaan?

Ā 

Dank alvast voor de reactie!

Oei. Welke lampje branden er? 1e groen, 2e blauw, 4e groen?

Ā 

Witte resetknop ingedrukt gehouden totdat lampjes uitgaan?Ā 

Na een kwartier zou hij dan weer moeten werken.

Ā 

Zo niet, en je hebt hem in 2020 gekregen. Dan kun je inderdaad naar de winkel. (2 jaar garantie) Hopelijk hebben ze nog wat liggen, want ze worden niet meer geleverd,Ā 

Toon wel aan wanneer je hem hebt gekregen.


De power led (1e) is groen en alleen die brand.

En idd de reset procedure is mij bekendā€¦15 seconden inhouden vervolgens gaan alle lampjes aan (en weer uit)...opstarten etc.etc.

Maar dat helpt allemaal niet. Aanmelden lukt niet en er gebeurd uren later nog steeds niets :disappointed:

Het is zoals gezegd gegaan via de Wifimanager. Heb alleen de mail met een ordernummer, dat ik de versterker kon ophalen op een servicepunt.

Mail draai ik uit en zal ik meenemen.

Ā 

Dank!Ā Ā 


Hoi @Ed107, nog van harte welkom op ons forum!

Jouw wifi versterker heeft het begeven lees ik, gelukkig heb je al uitstekend advies van Dennis gekregen 🙂 Je kunt inderdaad samen met bon/leveringsbrief en jouw versterker naar de KPN winkel in jouw buurt. Onze collega's daar helpen je verder. Ook nu tijdens de nieuwe maatregelen rondom corona zijn onze winkels open als ā€˜servicepuntā€™, dus mocht het nog niet gelukt zijn om langs te gaan, is dat geen probleem.Ā 


Bij mij hetzelfde probleem.
Alleen groen power lampje links brandt.Ā 
reset werkt niet .Ā 
Ik heb 2 versterkers en heb deze nu omgewisseld.Ā 
maar helpt ook niet. Krijg geen WiFi signaal terwijl dit voor een paar dagen geleden nog wel het geval was.Ā 
Wie kan mij helpen?Ā 


Bij mij hetzelfde probleem.
Alleen groen power lampje links brandt.Ā 
reset werkt niet .Ā 
Ik heb 2 versterkers en heb deze nu omgewisseld.Ā 
maar helpt ook niet. Krijg geen WiFi signaal terwijl dit voor een paar dagen geleden nog wel het geval was.Ā 
Wie kan mij helpen?Ā 

Ā 

2e lampje brand niet blauw? Dan krijgt hij geen signaal van het modem, en dus is er iets met de kabel die ertussen zit. Doen ze het allebij niet of alleen boven?

Als je ze omwisseld, verplaatst het probleem zich met dezelfde versterker mee?