Skip to main content

Ik heb 2 witte wifi boosters.Ze zijn bekabeld .Nu is er 1 rood en 1 groen.Heb de rode al uit en aan gezet.Het modem al een keer aan en uit gezet.Wat kan ik.nu nog doen? De rode aan het modem hangen???

Beide bekabeld en toch eentje rood? Zit die kabel dan wel zekerweten goed aan beide kanten?

Probeer hem eens met een ander kabeltje aan het modem.


Hoi Dennis.Ja alles is goed in de poorten


Welk modem heb je?

Bij de V7 en ouder geeft superwifi volgens mij een rood ledje door de 100mb poorten(toch @DennisA78 ??).


een zwarte de nieuwste volgens kpn


Welke firmware heeft die?


Welk modem heb je?

Bij de V7 en ouder geeft superwifi volgens mij een rood ledje door de 100mb poorten(toch @DennisA78 ??).

 

Wie heeft er nog een v7? Alles ouder dan de v10 mag omgeruild worden.

Als er 100mb in de Superwifi komt gaat hij oranje branden. Bij rood zal hij totaal niet werken.

Daarom wil je de kabel uitgesloten hebben. Als de kabel niks doet zal hij draadloos proberen, maar als hij dan te ver weg van de 1e is, zou hij rood worden.


 

Wie heeft er nog een v7? Alles ouder dan de v10 mag omgeruild worden.

 

Niet veel mensen, maar helemaal uitgestorven zijn ze nog niet.

 


Hoi Martijn firmware...geen idee wat je bedoelt.Sinds gisteren valt ook steeds de tv uit.En dan komt er zon groot blauw vak met tv lan modem niet vinden zoiets.En dan een soort code van smr 400 of zoiets.Ga straks een bellen met kpn voor de zoveelste keer.Word er moedeloos van dat ik iedere maand een keer moet bellen


Hallo @wendyvk1976, wat is eruit gekomen, na jouw telefoongesprek met een collega van de klantenservice? 


ach ja jeroen wat  zal ik zeggen......kut.Geen fatsoenlijke wifi,tv die ieder uur uitvalt wifiboosters die niet werken.Alles is vervangen maar het helpt allemaal niets.Morgen weer een andere monteur want die ik had  wist er geen raad mee.Misschien nog de zwarte wifi boosters,maar ga nergens meer voor betalen.Betaal genoeg voor iets wat niet werkt.Hopelijk snap je dat mijn geduld bijna op is


De rode gewoon even resetten. 15 seconden minimaal het kleine resetknopje vasthouden met een paperclip. Totdat de lamp 2 of 3 keer langzaam knippert. Als die bekabeld aangesloten is kunt u hem gewoon zo laten staan op dezelfde plek.

Of heeft de monteur dat al gedaan?


@Nick83 ja alles al geprobeerd.Opnieuw aan het modem gehangen..........nu is er 1 rood en 1 knipperd groen. Zelf de tv van mijn dochter doet het nu niet meer........