Skip to main content

Zelf ook het probleem dat er bij 1 wifiversterker geen lampje meer brand. Heb de zwarte ronde. 
Bij opnieuw aanzetten zie ik kort het groene lampje knipperen om verbinding te maken. Hierna is het lampje niet meer zichtbaar. Zelf zie ik geen optie om de lampjes wel of niet zichtbaar te maken. Ik ga er nu vanuit dat de versterker niet werkt. Wat kan een oplossing zijn? 

Admin: afgesplitst en nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hi ​@JV27, ik heb je even een eigen topic gegeven!

Je geeft aan dat je het lampje wel even ziet knipperen om verbinding te maken, dat lijkt er op te wijzen dat hij wel werkt. Wat gebeurt er als je het WPS knopje een paar keer indrukt? 

Mocht dat er niet voor gaan zorgen dat het lampje wel weer gaat branden, zou je dan eens kunnen kijken of er wat verandert aan je wifi signaal op het moment dat je naast het SuperWifi punt zit en die uitzet? 

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!

Dat klopt het is inmiddels opgelost. 

Helemaal super ​@JV27, bedankt dat je het nog even laat weten 😊 Was de oplossing ook om het lampje weer aan te zetten via de WPS knop? Of heb je toch iets anders gedaan? Hoor het nog graag even!

Reageer