Skip to main content

Ben in bezit van KPN glasvezel met KPN box 12 en heb ter versterking van wifi signaal sinds een paar weken een SWP 2.0 (zo’n zwarte ronde) Die super wifi deed het de eerste week prima maar vanochtend niet meer. De gehele reset instructie van kpn gevolgd voor SWP zonder etherkabel. Bleef uiteindelijk paars lichtje branden. vervolgens de volgende geadviseerde resetprocedure gevolgd met het opnieuw verbinden van SWP aan de bijgeleverde ethernetkabel. Gaf nog wel wat geprut maar uiteindelijk brandt ie weer mooi groen en volgens de systemen van kpn doet alles het perfect. ALLEEN heb ik nu het probleem dat alle apparaten die op wifi zijn aangesloten, 2 ipads, 1 iphone, luidsprekerbox van tv niet meer kunnen koppelen . Krijg iedere keer de opmerking Geen verbinding mogelijk met netwerk KPN …………. Weet iemand wat er aan de hand is en vooral hoe ik dit kan oplossen.

Hallo @Barttel

Het standaard beveiligingsniveau van de wifi is verhoogd van WPA 2 naar WPA 2/3. Het kan voorkomen dat apparaten daar moeite mee hebben. Je kunt dit gelukkig zelf in de webinterface van het modem aanpassen en de instelling op alleen WPA 2 zetten. Ben benieuwd of het dan wel weer lukt apparaten verbinding te laten maken. 

Zie hiervoor het volgende kennisbankartikel: 

 

 


Dank. Met ondersteuning van Klantenservice is het probleem gelukkig opgelost. Kern: bij resetten modem indrukken met pinnetje TOT lampjes op voorzijde uit zijn. Dat heb ik nergens gelezen. Dus na goede reden werkt alles gelukkig weer


Reageer