Skip to main content

zijn al maanden bezig om de wifiversterkers aan de praat te krijgen maar het lukt niet ook niet via kpn we zijn nu echt moedeloos….downloadsnelheid zou deze week worden verdubbeld is echter gehalveerd

er zou een afspraak gemaakt worden voor een crisismonteur … nooit meer iets gehoord

Welke apparaten gaat het hier over. v12 met superwifi 2 (zwart) of andere combinatie?


Beste @PeterPijpers, welkom! Wat jammer om te lezen dat dit zo'n gedoe oplevert! Ik ben ook benieuwd welke apparatuur je hebt staan. Welke Experia Box gaat het om? En welke SuperWifi apparaten heb je? En welke downloadsnelheid zou je moeten kunnen halen? En wat haal je nu? Doe je dan wel een bekabelde speedtest? Een monteur sturen we niet snel voor wifi problemen, omdat we er vaak op een afstandje wel uitkomen. Hopelijk is dat nu ook zo!


Wij hebben al eerder problemen gehad met onze TV aansluiting en onze WIFI uiteindelijk hebben we toen een nieuw modem opgestuurd gekregen, met een noodnummer in het geval er problemen zouden blijven...met een toegangscode die twee weken geldig was. Aanvankelijk leken de problemen ver holpen met het nieuwe modem echter na verloop van tijd vielen de wifiversterkers uit die het dan na opnieuw aanmelden wel weer even deden maar nu krijg ik steeds de melding dat het wifi punt niet is gevonden met het verzoek het opnieuw te proberen. zo zijn we nu al weer bijna een half jaar bezig en zijn we er wel een beetje klaar mee om telkens weer het hele verhaal te moeten afsteken...daarna alle apparaten uitzetten alles opnieuw opstarten enz. Hopelijk komt u nu met een echte oplossing...

 


Dit klinkt toch alsof je het beste nog eens kunt bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen, indien nodig, opnieuw een ticket voor je aanmaken. Ik kan dat ook, maar heb dan wat meer informatie nodig. Zou je in dat geval je forumprofiel aan willen vullen met je adres en klantnummer? Ik kijk dan met je mee. 

  • Welke Experia Box gebruik je nu?
  • En maken de SuperWifi punten echt geen verbinding of is het alleen de Thuis App die ze niet kunnen vinden?
  • Als je een schone installatie doet, werkt het dan wel?
  • Kan het zo zijn dat je ze te ver uit elkaar hebt staan?
  • Welke lampjes branden er op de SuperWifi punten?

schone installatie uitgevoerd en het lijkt erop dat het weer werkt ...