Skip to main content

doordat ik al enige last heb met internet Experia V10 kan een professionele beveiliger geen superwifi 2 installeren.  Alles geprobeerd,  contact met kpn lukt ook niet, wie heeft er een tip. 

Maar wat gaat er dan mis?? Het is allemaal plug and play.  Hier werkt het super!


geen groene lichtjes te zien. Kan de experiabox de oorzaak zijn?


Hallo @Yvette1234 inderdaad, wat @Joep1965 , plug and play, het enigste waar je rekening me moet houden is dat de wifi op de Experia V10 uitgeschakeld wordt als je de wifi2 extenders installeert. 1 extender is dus in plaats van de wifi op de modem en de andere extender is dus een extra wifipunt.

 


weet iemand kpn te bereiken, ik heb er niet zoveel kennis van. Het doormeten lukt ook niet. 


Hallo @Yvette1234 via 0800 0402 gratis


weet iemand kpn te bereiken, ik heb er niet zoveel kennis van. Het doormeten lukt ook niet. 

Wat bedoelt u met "doormeten"?


Welkom bij ons op het forum @Yvette1234. Ik begrijp dat het aansluiten van de SuperWifi2 punten niet van harte gaat. wat er precies niet bij lukt kan ik nog niet uit je berichten halen. Heb je al telefonisch contact gehad met het nummer dat Jan noemde? Is het via die weg gelukt?

Als het nog niet gelukt is kunnen we hier ook met je meedenken, in dat geval hebben we meer informatie en details nodig over wat er precies bij de installatie gebeurt. Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij ons vertelt.


Hier ook geen wifi via experia v10a , 

Probeer 1superwifi te installeren. maar helaas.

Bekabeld geen probleem, zodra ik de bekabelde verbinding met de modem loskoppel gaat de superwifi 2 op rood na enige tijd groen te knipperen en ze staan letterlijk naast elkaar, laat staan op de 1e verdieping of op zolder en dat is juist waarvoor ik het heb aangeschaft.

Geen idee wat nu te doen stuur het naar retour want dit is zeer irritant 


Hier ook geen wifi via experia v10a , 

Probeer 1superwifi te installeren. maar helaas.

Bekabeld geen probleem, zodra ik de bekabelde verbinding met de modem loskoppel gaat de superwifi 2 op rood na enige tijd groen te knipperen en ze staan letterlijk naast elkaar, laat staan op de 1e verdieping of op zolder en dat is juist waarvoor ik het heb aangeschaft.

Geen idee wat nu te doen stuur het naar retour want dit is zeer irritant 

Dit topic gaat over de V10 zonder a @M van Kooten , dat is een heel ander soort modem.

s.v.p. een eigen topic aanmaken met je vraag om verwarring te voorkomen.

 


neem mij vooral niet kwalijk probeer alleen een probleem opgelost te krijgen

 

Nogmaals sorry


neem mij vooral niet kwalijk probeer alleen een probleem opgelost te krijgen

 

Nogmaals sorry

Hallo @M van Kooten sorry zeggen is niet nodig, maar om verwarring te voorkomen is inbreken in een ander topic niet toegestaan en het gaat dus, zoals eerder beschreven om een ander modem, dit dus om verwarring te voorkomen.