Skip to main content

Beste,

Ik heb dus een modem en een superwifi punt maar ik geloof dat dit 5ghz is vanwege dat ik niet kan connecten met mijn app voor 2.4ghz.

Echter probeer ik dus ook in te loggen via al die velen linkjes die op het forum worden gedeeld alleen er word steeds verteld dat ik niet de goede gegevens invoer terwijl het daadwerkelijk wel mijn wachtwoord is..

Gr,

 

Joep

Hoi @joepgramser . Welkom op het forum.
Het modem en de superwifi's zenden standaard 2,4 en 5Ghz uit.  Dus als je daar nooit iets aan veranderd hebt zouden jouw 2,4 apparaten gewoon verbinding moeten maken.

Wat voor apparaat wil op dit moment niet verbinden als ik vragen mag? 


Beste, ik heb een soortgelijke vraag. Mijn 2e wifi versterker zend 5ghz uit waardoor ik mijn slimme thermostaat niet kan verbinden.

Ik heb dit zelf nooit gewijzigd, maar heb even geen idee hoe ik dit aan kan passen.

Volgens kpn zijn alle oplossingen hier te vinden…….🤐

 

Wie kan mij helpen?


Beste, ik heb een soortgelijke vraag. Mijn 2e wifi versterker zend 5ghz uit ...

Nee. Die zend 2,4 Ghz en 5 Ghz uit onder dezelfde naam. Verbinding maken zou gewoon moeten lukken.


Dam zal er een andere oorzaak zijn waarom hij maar geen verbinding wil maken.

Dank voor je snelle reactie!!


Dam zal er een andere oorzaak zijn waarom hij maar geen verbinding wil maken.

Dank voor je snelle reactie!!

Je zou eventueel een extra wifi voor 2.4Ghz kunnen aanmaken en je slimme thermostaat erop verbinden. 


Ik heb een soort gelijk probleem... heb spotjes op wifi die werken alleen de draadloose afstandsbediening van Calex niet. Super wifi staat ook op 5 ghz hoe kan ik deze veranderen in 2.4?


Je kunt binnen de wifi-instellingen van de modem (géén V10), de zogenaamde ‘extra wifi’ activeren en daarbinnen de 2.4-band aanzetten met een eigen naam en wachtwoord waar jouw Calex mee moet kunnen verbinden @lesleyp 


Dag! Hier een vergelijkbaar probleem, devices zitten liever aan een zeer slechte 5ghz verbinding dan een stabiele 2.4ghz verbinding. Een extra wifi voor 2.4ghz doet helaas niks, en ik weet niet waarom. Als ik via de super wifi 2 instellingen(want V10 modem) een extra 5ghz netwerk maak, staat het wel aan, maar een 2.4ghz extra netwerk wordt gewoon niet zichtbaar. Nooit iemand eerder op die forum gezien met dit probleem, dus weet niet echt wat ik nou moet.

 

Iemand iedeeën?


Reageer