Skip to main content

hoe kan je de naam va de witte schotels veranderen ivm locatie ? en hoe kan je de nieuwste firmware handmatig upgraden ?

Experia WiFi versterker

Welk modem heeft u?


wij hebben de versterkers niet aangesloten aan een KPN verbinding , modem is dus ook niet van KPN , wij gebruiken ze al jaren als een apart mesh signaal, vroeger kon ik ze handmatig updaten en kon ik de namen aanpassen


Ok. Als u dat vroeger kon, waarom kunt u dat nu niet meer dan?


Ok. Als u dat vroeger kon, waarom kunt u dat nu niet meer dan?

nu is die optie er niet , en kan je enkel de naam van de MASTER veranderen  , als ik alle andere schotels naam iwl wijzigen kom i steeds weer op die master terecht

 

ik kan enkel met veel moeite aangeven wat de locatie is van de overige schotels , maar dan zijn enkel voor ingestelde locaties.

 

 

het lijkt er met name op dat ik niet meer in de andere schotels kan inloggen enkel in de master. Als ik IP van de andere intyp verwijst hij me direct door naar de master


het lijkt er met name op dat ik niet meer in de andere schotels kan inloggen enkel in de master. Als ik IP van de andere intyp verwijst hij me direct door naar de master

Ja dat klopt. Dat hoort zo. U kunt inderdaad de naam van de locatie per punt instellen.

De naam van het WiFi netwerk wat ze uitzenden is voor alle punten gelijk. Dat wilt u per punt apart instellen? Dat kan niet. 


het lijkt er met name op dat ik niet meer in de andere schotels kan inloggen enkel in de master. Als ik IP van de andere intyp verwijst hij me direct door naar de master

Ja dat klopt. Dat hoort zo. U kunt inderdaad de naam van de locatie per punt instellen.

De naam van het WiFi netwerk wat ze uitzenden is voor alle punten gelijk. Dat wilt u per punt apart instellen? Dat kan niet. 

Nee dat is niet correct

 

Ik wil de naam van de wifi schotels veranderen en dat kan dus NIET

“ U kunt inderdaad de naam van de locatie per punt instellen. ” dit is dus niet mogelijk bij mij

 

ik wil niet het ssid veranderen


Ik zie het nu ook. In de webinterface kan het niet meer. In de thuis app wel.


Ah super dat lijkt te werken ! bedankt voor je onwijs snelle reacties :D