Skip to main content

Ik heb een nieuwe box ontvangen, na aansluiten 2 super WiFi punten zie ik nog steeds de oude WIFI naam. Ik heb de de 2 WiFi punten  gereset (Lampjes paars) maar nog steeds zie ik en kan ik inloggen via mijn oude WiFi box naam en password. Hoe kan ik nu de WiFi punten met de huidige WiFi naam box connected? Ik heb de WiFi punten via de reset knop gedaan. Maar na paar keer geprobeerd , zienlijk nog steeds de oude WiFi naam. Wat doe ik verkeerd en hoe krijg de WiFi punten opnieuw geïnstalleerd met de nieuwe WiFi kpn box 12? 

Hoi @Jeff99979 ,

De oude naam is zeer waarschijnlijk in motive opgeslagen, als je de netwerknaam met de KPN Thuis app wijzigt naar de naam en het wachtwoord dat op de box 12 staat, word het ook in de superwifipunten aangepast.


Kan het niet vinden waar ik het kan veranderen. Heb je misschien een screenshot waar ik dat kan vernaderen?


Je vult eerst op de startpagina van kpn thuis en vult het beheerderswachtwoord in, die staat achterop de box 12 als admin password.

 

 

Vervolgens klik je op thuisnetwerk

En daarna op wijzig:

Vervolgens vul je daar de gegevens die achterop de box 12 staan in en druk je op bewaar.


Nog van harte welkom op ons forum @Jeff99979! Zoals je ziet hebben we hier behulpzame gebruikers die anderen graag op weg helpen 🙂 Ben je eruit gekomen met de hulp en uitleg van @martijn197108? We horen het graag. Laat het ook gerust weten als je nog vragen hebt.