Goede avond,
Ik hoop dat u mij kunt helpen.
Wij hebben een internet en tv en twee mobiele abonnementen bij kpn.
Onze WiFi is niet toereikend om in onze overkapping in de tuin WiFi te ontvangen.
Nu heb ik een aantal keer geprobeerd via de WiFi manager dit te optimaliseren maar tevergeefs.
Toen kreeg ik via de App de mogelijkheid om superwifi aan te schaffen voor €30,- of 2 voor €59,-
Ik heb er één besteld om het te proberen in de hoop dat dit voldoende zou zijn.
Nu heb ik deze super WiFi vandaag ontvangen maar blijkt het nog steeds niet toereikend en wilde ik een tweede super WiFi punt bijbestellen.
Nu kon ik dit nergens meer vinden op de website of via de WiFi manager.
Nu heb ik gebeld met de klanten service en heb ik eerst 12 minuten in de wacht moeten wachten tot uw collega het uitgezocht had.
Hij vertelde mij dat ik er geen extra kan bestellen en dat dit maar eenmalig kan en je eigenlijk niet zoveel aan één super WiFi punt hebt.
Ik heb hem nogmaals uitgelegd dat ik dit niet wist en dacht dat een super WiFi ook als versterker zou werken met de gedachte er eentje bij te bestellen mocht het nodig zijn.
Nu gaf uw collega aan dat hij korting kon geven en er een extra kon aanbieden voor €80,- i.p.v. €99,-
Hiermee ging ik niet akkoord en gaf san dat ik gebruik wilde maken vannde aanbieding van 2 super WiFis voor €59,- of eentje extra in dit geval voor €30,- maar dit kon niet. Na lang over en weer gepraat kon hij me een extra super WiFi punt aanbieden voor €49,-.
Ik vind dit heel erg jammer aangezien wij altijd netjes bijna €200,- per maand betalen en je als nieuwe klant twee gratis WiFi punten bij een abonnement ontvangt.
Ik heb aangegeven gewoon te willen betalen €30,- voor die tweede maar dit bleek allemaal niet mogelijk.
Ik heb zaterdag met een kinderfeestje eigenlijk dit WiFi punt nodig in de hoop gewoon muziek te kunnen streamen.
Ik hoop dat ik u iets voor mij zou kunnen betekenen, want ik ben op dit moment erg teleurgesteld.
Ondanks dat wij normaal gesproken erg tevreden zijn met kpn.
Ik hoor het graag van u.
Met vriendelijke groet,
Ferry