Skip to main content

Heb afgelopen jaar reeds 2 superwifi punten besteld via de wifimanager. Nu wil ik er toch graag nog eentje bij. Via de wifimanager is het werkelijk op geen enkele manier mogelijk om er nog een bij te bestellen tegen een redelijke prijs (ipv 99,50). Echt alles is geprobeerd, ook met advies KPN helpdesk, maar het blijkt onmogelijk. Waarschijnlijk ook doordat ik al een eerdere bestelling met de wifimanager heb gedaan. Iemand nog een suggestie anders dan via apparatuur voor thuis KPN 99,50 aftikken of marktplaats afstruinen?

Hallo @Ome Lou je zou de wifimanager nog eens kunnen draaien zonder de aangesloten wifi-punten die je reeds hebt. Dan ontstaat er een nieuwe situatie en heb je kans dat je weer in aanmerking komt voor aanschaf.

Anders, inderdaad Marktplaats of een soortgelijke site even afstruinen.

Succes.

 

 


Welkom op het forum @Ome Lou! Ik ben bang dat de tip van @JanD niet gaat werken. We kijken tijdens de Wifi Manager wel of er op dat moment versterkers zijn aangesloten. Maar we controleren op een andere manier of je al eerder met korting Super Wifi hebt besteld. 

In de meeste huishoudens zijn 2 Super Wifi versterkers voldoende. Is dat niet zo dan kan je via onze webshop een Super Wifi bestellen. Ook is marktplaats een optie maar let dan wel op dat je geen garantie hebt op de aankoop.