Skip to main content

Ik heb 1 Superwifi punt dat met de bijgeleverde kabel is aangesloten is op een Arris box (VIP5202). Dit is bij de installatie aangelegd door de KPN monteur omdat er geen ethernet kabel van de modem (KPN Box 12) naar de Arris box aangelegd kon worden.  
Omdat ik elders in ons huis een tweede TV op dezelfde manier wil aansluiten (ook daar geen kabel mogelijk) heb ik een tweede Superwifi punt aangeschaft. Uit de documentatie begreep ik dat dit apparaat eerst aan het modem gekoppeld moet worden om te initialiseren. Na enige tijd een groen lampje, dus moet dat gelukt zijn.
Wanneer ik echter dit tweede Superwifi punt op een andere Arris box aansluit krijg ik allerlei foutmeldingen omdat er geen verbinding is. Wat moet ik doen om ook die tweede Arris box werkend te krijgen?

Probleem opgelost 😃 De Arris box is vermoedelijk defect want die blijft maar aangeven dat er geen netwerkverbinding is, ook al sluit ik hem direct met een ethernetkabel aan op het modem. Het tweede Superwifi punt aangesloten op een andere Arris box werkt perfect.