Skip to main content

Hoe haal ik die optie om een bestand tevuploadenĀ  tevoorschijn ivm custom firmware upload.

HalloĀ @Spacecabbie,

Zover ik weet is deze optie door KPN zelf uitgeschakeld (als deze al aanwezig was). Gezien deze automatisch worden ge-update als er een update beschikbaar is. Als je er graag je eigen firmware op wilt zetten dan kunnen wij je hier niet mee helpenĀ šŸ˜‰.


HalloĀ @SpacecabbieĀ welke versterker hebben we het precies over, de witte vierkante, de zwarte vierkante, de ronde witte of de ronde zwarte?

Eigen firmware kun je op geen enkel KPN-apparaat installeren, daar de meeste apparatuur in bruikleen is, op de versterkers na.

Ā 


HalloĀ @SpacecabbieĀ welke versterker hebben we het precies over, de witte vierkante, de zwarte vierkante, de ronde witte of de ronde zwarte?

Eigen firmware kun je op geen enkel KPN-apparaat installeren, daar de meeste apparatuur in bruikleen is, op de versterkers na.

Zwarte ja van de modems wist ik ging er (ja dom van mij) uit dat dit niet zo is bij gekochte apparaten want tja geen bedrijf kan zo ******* arrogant zijn..ā€¦


En KPN zegtĀ ook nog eens hoe we met elkaar omgaan op dit forum. Conform onze huisregels en gebruikersvoorwaarden heb ik een bericht aangepast en berichten weggehaald.Ā