Skip to main content

Ik heb 5 wifi versterkers in huis en van 1 van de vijf is de voeding stuk. Hoe kom ik aan een nieuwe?

Hoi @Tof10, welkom bij ons op het forum. We kunnen kijken of we een nieuwe voeding op kunnen sturen. Welk type versterker heb je precies?

Ik zag dat je al gegevens op je profiel hebt ingevuld, met dat adres kom ik alleen geen aansluiting tegen. Zou je dat voor de zekerheid na kunnen kijken? Ook is het mogelijk om ons hierover te bellen, dat kan via 0800-0402.


Dank Jasper, ik heb mijn gegevens inmiddels aangepast. Hierbij 2 foto's van de voeding. Kan je daar iets

mee?


Met de foto's weet ik niet welk type het is, maar met de gegevens in je profiel zie ik dat het om een SuperWifi versterker gaat. Ik heb daarvoor bij deze een nieuwe adapter naar je opgestuurd, deze zal binnen enkele werkdagen bij jou worden bezorgd.


Dank Jasper, ik zie hem graag verschijnen. 
fijne jaarwisseling. Groet. 


Jasper, Weet niet of ik deze vraag ook bij jouw kan stellen; ook bij mij zit er een breuk in de kabel, net na de stekker, van de SuperWiFi adapter. Wat moet ik doen om een nieuwe te bekomen? Ik wil er ook voor betalen als dit nodig is. Ik heb er 2 van KPN gehad en 2 extra aangeschaft. Reuze handig maar mis nu 1 adapter. Ik hoor graag van je.

gr. Ronald


Ik kan voor je kijken @cwrm63, maar op je forumprofiel staan nog geen gegevens. Als je dat volledig invult en een seintje geeft kan ik er een blik op werpen.


Ik kan voor je kijken @cwrm63, maar op je forumprofiel staan nog geen gegevens. Als je dat volledig invult en een seintje geeft kan ik er een blik op werpen.

Jasper, restant van de gegevens zijn ingevuld. Was in de veronderstelling dat je de gegevens van mijn KPN abonnement gebruikte.


Dank je voor het invullen @cwrm63. De gegevens van het abonnement mogen we vanuit de AVG wetgeving niet zomaar opzoeken. We mogen dingen opzoeken op basis van gegevens die jij ons geeft, op het forum is dat via het profiel 🙂 Je kunt de gegevens daar later zelf ook weer verwijderen als je dat wilt.

Ik heb ze nu eerst gebruikt om het abonnement op te zoeken en je een nieuwe stroomadapter toe te sturen. Binnen enkele dagen zal ook jij deze ontvangen! 


Ik heb hem inmiddels in huis. Dank Jasper. 


Dank je voor het invullen @cwrm63. De gegevens van het abonnement mogen we vanuit de AVG wetgeving niet zomaar opzoeken. We mogen dingen opzoeken op basis van gegevens die jij ons geeft, op het forum is dat via het profiel 🙂 Je kunt de gegevens daar later zelf ook weer verwijderen als je dat wilt.

Ik heb ze nu eerst gebruikt om het abonnement op te zoeken en je een nieuwe stroomadapter toe te sturen. Binnen enkele dagen zal ook jij deze ontvangen! 

Ik heb de mail al ontvangen om hem morgen op te halen, thanks.