Skip to main content
Beantwoord

Hoe kun je zien of de wifi uit is op de Experia Box V10?

  • 24 August 2024
  • 6 reacties
  • 66 keer bekeken

Ik heb 1 wifi versterker moet dan de wifi uitzetten op de v10 box maar hoe kun je zien of deze uit is.

En wil op zolder wifi moet ik dan nog een versterker  op zolder er bij zetten ivm omvormer zonnepanelen 

Je kan zien aan het wireless led lampje wat uit staat dat wifi op de experia v10 uit staat, en wat betreft een extra wifi versterker op zolder is het inderdaad raadzaam op zn minst 2 wifi versterkers te hebben voor betere dekking op alle verdiepingen, en indien mogelijk  rechtstreeks aangesloten op de experia v10 voor een stabiel signaal met zo min mogelijk signaal verlies wat weer bijdraagt aan een kwalitatief beter Wifi signaal. 


Als het wifilampje uit is, is de wifi uit @Kyra62 , anders het middelste knopje ophet modem ingedrukt houden tot het lampje uitgaat.

Op de verdieping  waar de modem staat heb je een Wifi punt nodig om het verlies van de wifi op de modem op te vangen en dan voor iedere andere verdieping een extra wifipunt


Ik kan het verkeerd hebben, correct me if I'm wrong, maar als je 1 SW bekabeld aansluit op de V10, gaat toch (helaas vind ik) de wifi toch vanzelf uit op de V10??


Dat hoort wel zo, maar gebeurt niet altijd @JanIvor 

Als de V10 de nieuwste software heeft is dat niet meer aan de orde 

 


Dat hoort wel zo, maar gebeurt niet altijd @JanIvor 

Oké, wist ik niet. 

Als de V10 de nieuwste software heeft is dat niet meer aan de orde 

Dat is ook vooralsnog de enige reden dat ik op de update zit te 'wachten'.

V10 staat in de woonkamer, met prima wifi, maar wil dan een SW in de garage plaatsen (bekabeld) zodat ik daar én in de achtertuin betere wifi heb. 

 


Bedankt voor jullie  reactie 


Reageer