Skip to main content

Hallo, sinds kort heb ik in huis super WiFi van de kpn door de kpn aan laten leggen.

nu ben ik langzaam aan het uitbreiden met smart Home producten.

om mijn router te ontlasten van alle extra WiFi aansluitingen heb ik een Smart Home Hub van Aeotec aangeschaft .

Nu weet ik dat met super WiFi de eigenlijke router (experiabox v10)  geen WiFi punt meer is.

Ik vraag me nu af omdat ik er goed aan doe de Smart Home Hub wel op de experiabox moet aansluiten of moet ik deze bij een super WiFi punt aan koppelen . En als het een WiFi punt is moet er dan op elk WiFi punt een Smart Hub  aansluiten ?

Ik kan het me niet veroorloven dat alles helemaal ontregelt wordt en ik zonder internet kom te zitten.

alvast dank!

 

Ik heb deze vraag al eerder gesteld maar nog geen enkele reactie of advies mogen ontvangen.

Je wil die hub met een kabel aansluiten?


Hallo Joep,

Ja , ik denk dat dat het beste is.


Gewoon met een utp-kabel op de Experiabox aansluiten. Wat is het probleem daaraan?


Niet dat de Hub de instellingen van de experiabox verandert. Zoals gezegd is de experiabox zelf geen WiFi punt meer.


Niet dat de Hub de instellingen van de experiabox verandert. Zoals gezegd is de experiabox zelf geen WiFi punt meer.

Nee. Die hub doet niets met WiFi. Dat de Experiabox geen WiFi uitzend heeft die niets mee te maken.


Niet dat de Hub de instellingen van de experiabox verandert. Zoals gezegd is de experiabox zelf geen WiFi punt meer.

Nee. Die hub doet niets met WiFi. Dat de Experiabox geen WiFi uitzend heeft die niets mee te maken.

Oké, dat is wat ik wilde weten, dank je wel.