Skip to main content

Goedemiddag,

 

Is het mogelijk om een gastenwifi netwerk in te stellen als je gebruik maakt van de KPN super wifi punten? En hoe werkt dit dan?

Tot nu toe is mij dit niet gelukt aangezien de super wifi punten het wifi signaal van het modem uitzetten.

Alvast bedankt!

Tot nu toe is mij dit niet gelukt aangezien de super wifi punten het wifi signaal van het modem uitzetten.

Je hebt dan waarschijnlijk de V10 als modem en daar gaat inderdaad de wifi van uit als je daar KPN wifipunten op aansluit.

Je kunt dan bij de wifipunten het gastnetwerk activeren @Jessy051095 


Om in te loggen op de SuperWiFi's moet je het ip adres weten. Om die te achterhalen kun je de Fing app op je mobiel gebruiken.

In deze app zie je een mooi overzicht van alle apparaten in je in je netwerk met hun ip erbij. Het ip van de versterker gebruik je in de adresbalk van de browser. 


Dat kan ook gewoon door in de V10 in te loggen @Nick83 en @Jessy051095 , zo werkt het bij mij ook.


Hi @Jessy051095 , welkom op het forum! Onderstaande knop brengt je naar een artikel van de kennisbank met daarin uitgelegd hoe je dit doet 😉

 

 


Dat kan ook gewoon door in de V10 in te loggen @Nick83 en @Jessy051095 , zo werkt het bij mij ook.

Dit werkt bij mij niet. De SuperWifi punten zetten de wifi van de V10 namelijk uit waardoor ik de gastenwifi ook niet kan instellen.


Hi @Jessy051095 , welkom op het forum! Onderstaande knop brengt je naar een artikel van de kennisbank met daarin uitgelegd hoe je dit doet 😉

 

 

Bedankt! Het is gelukt. Enige puntje is dat het IP adres die in het artikel staat bij mij niet werkt. Heb via het tooltje van @Nick83 het juiste IP adres van de superWifi gevonden.

 

Bedankt allemaal voor jullie support!


Voor windows is een nog snellere route, kijken in windows network neighborhood. Elke superwifi manifesteert zich hier als een separaat aanklikbaar icoon wat direct leidt naar de master superwifi.


@Jessy051095 Welkom bij de Community van KPN! Ik zie dat iedereen je goede tips heeft gegeven, bedankt daarvoor! Mocht er nog wat zijn laat het dan weten en open in toekomst gerust nog even een topic als we iets voor je kunnen doen!