Skip to main content

Bestaande situatie was 2 witte wifi punten met modem 12.. ivm. camera buiten wilde ik er een zwart bij onder de veranda, met geen mogelijkheid draadloos aan te sluiten. 1 witte hangt bedraad bij de meterkast, andere witte draadloos op overloop.

inmiddels1 zwarte omgeruild bij meterkast (bedraad), de witte van de meterkast verhuisd naar veranda (draadloos), hoe kan ik de zwarte bedraad of draadloos gebruiken?
 

mvrgr. P.Driessen

 

Dag, na een jaar 2 witte wifipunten in gebruik waarvan een bedraad bij het modem (meterkast), de andere draadloos op de overloop besloten om 2 zwarte WiFi punten bij te kopen ( een ter vervanging bij de meterkast en een voor ondersteuning in de serre. Bij de meterkast hangt ie bedraad, de andere draadloos buiten geplaatst maar deze begint na enkele minuten blauw te knipperen waardoor we geen WiFi meer hebben . Als ik de WiFi bij de meterkast loshaal van de UT valt deze ook gelijk instorting, kortom, zelfde probleem als de andere gebruikers. De reden dat ik er een buiten hang heeft te maken met WiFi camera’s

Wat kan ik doen om beide zwarte werkend te krijgen,

mvrgr. P.Driessen

 

Admin: verplaatst naar eigen topic


Hallo @Jopie90,

Als je een box 12 hebt is het niet meer nodig om een punt bedraad aan het modem te hangen. Aangezien de box 12 van zichzelf nu een mesh punt is. Je kan dus nu de overige punten gewoon combineren en plaatsen op de plekken waar het signaal nog goed op te vangen is. 


Hallo @Jopie90 je hebt het wifipunt op de veranda hopelijk toch niet buiten hangen? De wifipunten zijn uitsluitend geschikt voor gebruik binnenshuis.

 


Ik heb de zwarte vanmiddag losgehaald van het modem, echter onbedraad 2 a 3 meter en  ongeveer 6 meter blijft hij groen knipperen of wordt paars, bedraad ongeveer 10 meter cat 5a werkt ook niet.

het is idd de bedoeling om onder afdak te hangen,

 

mvrgr. P. Driessen