Skip to main content

Hallo,

ik stap binnenkort over naar een concurrent, na een heleboel gedoe en waar ik niet over zal uitweiden hier.

graag zou ik mijn aangeschafte SW2 blijven gebruiken als stand alone, maar deze zitten nog op oude firmware. Omdat mijn V12 ook nog niet over is…

ik krijg langzaam het idee dat ik 2 jaar gedoe niet had hoeven hebben als ik de nieuwe firmware had gehad op de V12… maar dat is te laat nu.

hoe zorg ik dat ik de SW2 voor 15 oktober op de nieuwe firmware heb en zo de standalone functie kan gebruiken?

Persoonlijk vind ik ook dat ik op aangeschafte SW2 die update moet krijgen, maar dat gaat lastig als je geen KPN modem meer hebt…

Je kan alleen in de superwifi komen als ze geen onderdeel zijn van een Mesh netwerk. 


Ah kijk aan, dat scheelt. Dan kan je ze meenemen inclusief de nieuwe software als je naar een andere provider gaat dus. Via de SuperWifi zal je dan ook kunnen controleren of er nieuwere software beschikbaar is.

Hoe kom ik in de superwifi? Kan via mijn KPN en via mijnmodem niet bij de apparaten (zoals bij de oude software)

moet ik dan via ip van SW zelf?

Ja via ip van de superwifi. Ze poppen ook in windows netwerkverkenner op met een eigen icoon.


Echt top! Ben nu al 4 uur bezig om SW2 weer aan de praat te krijgen. 1e zit op Odido modem en werkt, kan deze ook benaderen. Overige allemaal eerst bedraad op deze “master” aangesloten, na reset tot paarse lampje. 
zie ze dan ook in de topologie, maar als ik ze loskoppel en draadloos ergens anders plaats, blijven ze groen knipperen.


Reageer