Skip to main content

Ik heb sinds een aantal maanden een v12 modem en een nieuwe naam en wachtwoord achterop dit modem, mijn oude netwerk naam en wachtwoord zijn dus niet meer van toepassing gezien dat modem terug naar kpn is gegaan, maar dan nog blijven apparaten in huis contact maken met mijn oude wifi netwerk van het V8 modem, mijn wifi versterkers heb ik eenmalig opnieuw aangesloten toen aan het nieuwe modem maar boven blijft de versterker schipperen tussen mijn nieuw en oud netwerk waardoor ik dus vaak geen internet heb, hoe krijg je dat oude netwerk weg want dit is erg storend..

Juist om het je makkelijk te maken slaat kpn je netwerknaam op zodat je heel eenvoudig een nieuw modem kan gebruiken.  


Juist om het je makkelijk te maken slaat kpn je netwerknaam op zodat je heel eenvoudig een nieuw modem kan gebruiken.  

 

Bedankt. Nu weet @Virginia85 precies wat er moet gebeuren.

 

 

Ok dus er lijkt iets niet goed te gaan. Je ziet nu 2 wifinetwerken in de lijst staan, de oude en de nieuwe?

En het gaat om 2 Superwifi’s of andere versterkers? Van KPN of ander merk? Dat is wel van belang ivm het instellen ervan.


Het zijn 2 versterkers van KPN, die ronde, zijn super wifi versterkers volgens mij?.. mijn nieuw modem heeft goed en sterk wifi maar het blijft terug gaan naar het oude van het oude modem, ik heb ook een AliExpress kastje en die pakt de hele tijd wifi van het nieuwe modem, laat het los zeg maar en pakt het weer en laat weer los, ik heb geen idee hoe ik dit moet oplossen. 


Is dat Ali express ding nog nodig met 2 Superwifi’s van KPN?

 

Vraag is, welke van de wifipunten gaat steeds terug. Ik zou alles uitzetten.

 

Dan alleen modem aan. Ben je nu met nieuwe wifi verbonden?

Zet 1 Superwifi aan. Nog steeds nieuwe wifi? Of komt de oude er ook bij? ( Zie je in de eindlijst op je mobiel. 

Zet 2e Superwifi aan. Nog steeds nieuwe wifi? ? Of komt de oude er ook bij?

Als de oude wifi terug komt, Superwifi’s bekabeld aan de Box12 aansluiten en pinnetjes achterop de Superwifi’s ingedrukt houden tot lampjes uitgaan. Dan een kwartier met rust laten.

Dat Ali express ding lijkt me niet meer nodig.


Ben je geholpen met de reacties van Dennis en Joep, @Virginia85? Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.Â