Skip to main content

ik heb een wifi-punt gekocht, een witte, en ik wil het verbinden. mijn slaapkamer heeft geen wifi, dus ik wilde het daar hebben. telkens als ik probeer te verbinden, staat er op de website dat ik er nog een moet hebben. Kan ik het verbinden?

Welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen @Homam ???

Als je een V10 hebt, kun je dat wifipunt alléén bekabeld aan de modem verbinden, daar de wifi op de modem uitgeschakeld wordt en het wifipunt het overneemt.

Wil je dus uitbreiding van de wifi heb je er inderdaad nog een nodig, dus minimaal 2.

Als de software van de V10 in de loop van dit jaar bijgewerkt wordt, doet de wifi van de modem weer gewoon mee en speelt mijn eerdere uitleg niet meer, maar nu nog wel.

Is het de witte ronde van KPN ???

2e hands gekocht waarschijnlijk, want nieuw worden ze niet meer geleverd.


Welk modem heeft u?


Heb je het v10 modem dan dien je er 2 te hebben van de witte SuperWiFi1. En de eerste, of enige, dient middels utp kabel verbonden te zijn. De wifi van het modem zelf gaat uit bij gebruik SuperWiFi. 

Er komt nieuwe software op de v10 maar dat werkt alleen samen met de nieuwste zwarte SuperWiFi 2.

Van de SuperWiFi 1 heb je er dan nog steeds 2 nodig. 

Verder dient een draadloos geplaatste SuperWiFi natuurlijk wel op een plek te staan waar nog wel (wat) bereik is.

Voor wifi in de slaapkamer hoeft ie ook niet per se in de slaapkamer. Bereik wifi per punt 8 meter gegarandeerd. Open ruimte zeker 10 meter. 


Voor wifi in de slaapkamer hoeft ie ook niet per se in de slaapkamer. Bereik wifi per punt 8 meter gegarandeerd. Open ruimte zeker 10 meter. 

Niemand kan en durft draadloos bereik te garanderen @PeterG , de meeste bekende merken van wifipunten houden een veilige marge van een straal van 5 meter aan, maar niet gegarandeerd.

Dus als jij garantie durft te geven, wat zelfs KPN niet durft, vind ik dat moedig.

 


Welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen @Homam ???

Als je een V10 hebt, kun je dat wifipunt alléén bekabeld aan de modem verbinden, daar de wifi op de modem uitgeschakeld wordt en het wifipunt het overneemt.

Wil je dus uitbreiding van de wifi heb je er inderdaad nog een nodig, dus minimaal 2.

Als de software van de V10 in de loop van dit jaar bijgewerkt wordt, doet de wifi van de modem weer gewoon mee en speelt mijn eerdere uitleg niet meer, maar nu nog wel.

Is het de witte ronde van KPN ???

2e hands gekocht waarschijnlijk, want nieuw worden ze niet meer geleverd.

 

Ja witte ronde kpn versterker 


Welkom op de community @Homam, hoeveel je er nodig hebt kan van meerdere dingen afhankelijk zijn. Jan, Nick en Peter stellen allemaal meerdere vragen, maar je antwoord op 1 van de vragen. Kan je de rest van de vragen ook beantwoorden, zodat we met je mee kunnen denken? Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt.

Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


Reageer