Skip to main content

Goedemorgen!

Ik heb momenteel twee Experia WiFi-punten. Deze wil ik omruilen voor SuperWifi-punten. Het lukt mij echter niet om de mogelijkheid te krijgen om SuperWifi-punten te bestellen voor een "scherpe prijs" via de Wifi Manager. Heb het veel opnieuw geprobeerd met verschillende opties aan- en uit te vinken, etc.

Als ik meerdere keren klantenservice bel hierover krijg ik allemaal verschillende reacties variërend van de Wifi Manager proberen via de KPN-app (heeft het niet opgelost) tot de Experia WiFi-punten van de stroom af te halen (heeft het ook niet opgelost). Heb het idee dat de telefonische klantenservice mij niet kan helpen hierin. Hoop dat iemand via het forum wel de oplossing kan bieden om mijn Experia WiFi-punten in te ruilen voor SuperWifi-punten.

Bedankt en groet,
Ton

Heeft u de Experia WiFi's jaren geleden ook via de WiFi Manager aangeschaft?

Dan krijgt u niet meer de kans nog eens WiFi versterkers via de WiFi Manager aan te schaffen. Ook niet als u de Experia WiFi's los koppelt ofzo. Het systeem weet zelf dat u de Experia WiFi's heeft.


Volgens mij wel. Is het niet mogelijk dat ik de Experia WiFi-punten inruil voor de SuperWifi-punten? Want de Experia WiFi's zijn niet meer toereikend.


Volgens mij wel. Is het niet mogelijk dat ik de Experia WiFi-punten inruil voor de SuperWifi-punten? Want de Experia WiFi's zijn niet meer toereikend.

Hallo @KleurijkeKameleon inruilen kan niet, op een verkoopsite zetten wel.

Wat is er niet meer toereikend aan de Experia wifipunten, ze hebben pas nog een update gehad en zijn helemaal up-to-date?


Hoi @JanD jammer om te horen. Wij lopen nogal op en neer de verdiepingen en onze smart devices neigen steeds met de verkeerde access point te willen verbinden en/of blijven plakken (bijv. begane grond als we naar de eerste verdieping gaan, etc.) Mesh klinkt als de oplossing maar lijkt er dus op dat ik niet in aanmerking meer kom voor de aanbieding van SuperWifi van KPN.


Hoi @JanD jammer om te horen. Wij lopen nogal op en neer de verdiepingen en onze smart devices neigen steeds met de verkeerde access point te willen verbinden en/of blijven plakken (bijv. begane grond als we naar de eerste verdieping gaan, etc.)

Dat is bij de SuperWiFi's ook zo dus da maakt niets uit.

Mesh klinkt als de oplossing maar lijkt er dus op dat ik niet in aanmerking meer kom voor de aanbieding van SuperWifi van KPN.

Dit heeft niets met mesh te maken. Maar met fast roaming. Dat ondersteunen de Experia WiFi's gewoon.

Niet teveel naar de thuis app kijken. De informatie die u daar ziet is vaak niet accuraat en niet volledig. De thuis app zal na de volgende firmware update ook helemaal niet meer werken. 


Hallo @KleurijkeKameleon welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen?

KPN is bezig voor alle recente modems, dus vanaf de V10 tot en met de KPN Box 12 de software gelijk te trekken evenals de software van de wifipunten om o.a. de mesh-functie te activeren c.q. te verbeteren.

Ik zou zeggen, blijf de Experia-punten lekker gebruiken, die maken ook onderdeel uit van het update-programma, ze zijn bekabeld op de modem aangesloten, stabieler kun je het niet hebben/krijgen. Succes.

 

 


Dag @JanD ik heb een V10a.


Dag @JanD ik heb een V10a.

Dan is/wordt dit modem ook nog steeds keurig bijgewerkt @KleurijkeKameleon