Ik heb 2 2super wifi punten maar kan ze niet gekoppeld krijgen. Ik wil ze draadloos gebruiken
Ik heb een box 12 modem en witte superwifipunten
Wie kan me verder helpen via KPN kom ik op een of andere manier niet verder
Ik heb 2 2super wifi punten maar kan ze niet gekoppeld krijgen. Ik wil ze draadloos gebruiken
Ik heb een box 12 modem en witte superwifipunten
Wie kan me verder helpen via KPN kom ik op een of andere manier niet verder
Dat kan niet met de witte superwifi's. Daarvan moet er minimaal één met een kabel aangesloten worden op het modem.
Oké d
Maar hoe koppel je dan de tweede
Ik zou de wifi van het modem uit zetten want die werkt niet samen met de SuperWiFi's. Dan koppelen de SuperWiFi's zich vanzelf met elkaar.
Hi
Mocht het nog niet gelukt zijn, neem dan de stappen voor het installeren van de SuperWifi 1 door.
Hopelijk lukt het dan!
Nou heb ik ze werkend aleen als ik ze naar de eerste verdieping of in de gang zet blijft het lampje oranje als ik hem in de keuken zet wat kwa afstand groter is maar er staat dan geen muur tussen is het lampje wel goed.
Ook onder het afdak net buiten de keuken brand het lampje oranje daar zit enkel een raam tussen.
Beste
De wifipunten zijn uitsluitend geschikt voor gebruik binnenshuis.
Experimenteren met de plaatsing totdat je een stabiel groen brandend lampje hebt.
Succes.
Kan die wel door de muur of plafond omdat hij in de bijkeuken en op de eerste verdieping ook oranje is.
Kan die wel door de muur of plafond omdat hij in de bijkeuken en op de eerste verdieping ook oranje is.
Blijkbaar bij jou dus niet. Dan is de muur of plafond gewoon te dik.
Sluit ze bekabeld aan. Dat werkt altijd.
Dat kan dan aleen maar in de buurt van de router.
De zwarte modems zijn die sterker?
De zwarte modems zijn die sterker?
Beste
Een vuistregel is wel hoe lager het kanaalnummer bij de 2.4- en de 5.0 band hoe groter het bereik
en hoe hoger het kanaalnummer bij beide banden hoe hoger de snelheid, maar korter bereik.
Zeg maar dat kanaal 1 (2.4-band) en kanaal 36 (5.0-band) een groter bereik hebben dan kanaal 11 en kanaal 108 bij beide banden.
Een kwestie van experimenteren.
Houd de kanaalbreedte bij de 2,4-band op AUTO of op 20Mhz en niet op 40Mhz.
Houd de kanaalbreedte bij de 5.0-band op AUTO.
Succes.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.