Skip to main content

Onze wifi en wifipunten werken de afgelopen dagen veel minder goed. Een wifiversterker is er helemaal mee opgehouden. De hotline met de klantenservice levert iedere dag weer andere oplossingen op, dus ik ga het hier eens proberen. Ik heb niet zo’n zin om aan allerlei oplossingen (nieuwe wifiversterkers, nog sneller internet) geld uit te geven terwijl het niet zeker is dat dat de oplossing is…

Om te beginnen zou ik zelf graag de wifi es helemaal doorlopen maar ik kom de wifimanager niet in vanwege een verkeerd wachtwoord? Ik heb nooit een ww ingesteld, gebruik je hiervoor het ww van de wifi?

En we hebben nu een witte versterker en een zwarte, geïnstalleerd door een monteur, maar schijnbaar kan dat niet samen? Heeft maanden goed gewerkt en nu ineens niet meer, vaag…

tips van harte welkom, zonder dat we weer geld uit moeten geven…

Voor de WiFi manager gebruik je gewoon je MijnKPN account. Heb je wel een MijnKPN account? 

Ja dat ww herkent ie niet…

Voor de WiFi manager gebruik je gewoon je MijnKPN account. Heb je wel een MijnKPN account? 

Ja, dat ww herkent ie niet…

Ja, dat ww herkent ie niet…

Dat moet gewoon werken. Je gebruikt de WiFi manager via:

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-manager

En dan de blauwe knop "Ga verder" om in te loggen?

Allemaal al es gedaan, dat werkt prima en zegt ook dat internet het goed doet. Maar de wifiversterkers vallen vaak uit, mij was geadviseerd via de thuisapp van KPN verder te kijken maar daar kom ik dus niet in

Wat vooral lastig is, is dat ik telefonisch van het kastje naar de muur wordt gestuurd en me wordt geadviseerd nieuw wifi punt te kopen of wifisnelheid te verhogen, maar m’n vertrouwen in KPN is momenteel wat gezakt🤓en ik heb niet zo’n zin om nog meer geld uit te geven ( heb wifi al opgehoogd en nieuwe versterker gekocht…)

Allemaal al es gedaan, dat werkt prima en zegt ook dat internet het goed doet. 

Dus de WiFi Manager werkt wel? Je kunt daar inloggen? 

Dat klopt, m’n vraag is dus anders dat wat ik schreef, dank voor de verheldering🫣

Ik denk dat je probeert in te loggen op het modem via http://192.168.2.254 of http://mijnmodem.kpn. En dat je daarvan het wachtwoord niet weet. Klopt dat? Of probeer je het via de thuis app op de smartfoon? 

Hoi @Liek74, welkom bij onze community. 

Laten we eerst alles op een rijtje zetten. Je hebt dus een modem van KPN en daarnaast nog SuperWiFi's, de ronde versterkers. Mag ik weten hoeveel versterkers je hebt en welke kleur ze hebben? 

Je geeft ook dat een van de versterkers/SuperWiFi's ermee op is gehouden. Doe hij dan helemaal niets meer? Brandt het lampje nog wel? En welke kleur? 

Ik hoor graag van je. 

@Marlon92 via de app op mn mobiel

@Alex van KPN we hebben een witte en een zwarte. Eerste hadden we twee witte, maar toen er met een verhuizing een monteur kwam om glasvezel aan te leggen, werd ons aangeraden ook een zwarte aan te schaffen. Deze is er uiteindelijk helemaal mee opgehouden (rood licht). Nu hebben we deze aan de modem gekoppeld en geeft ie groen. De witte die die boven staat geeft nu afwisselend oranje en rood

De kleuren oranje/rood betekenen dat er geen optimale verbinding is. Zou je deze iets dichter bij de modem kunnen plaatsen als dat een optie is? 

Reageer