Inloggen op de Experia Wifi om het kanaal van de wifi te veranderen
Hallo, hoe kan ik de kanalen van de Experia WiFi's veranderen? Ik kan de EW's benaderen via het IP-adres, wachtwoord staat op de sticker onder de EW's, zo lees ik, maar ik kan niets intypen in het veld Gebruikersnaam (waar ik volgens mij 'admin' moet ingeven).
Wie heeft de oplossing?
Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt
Bladzijde 1 / 1
Dat veld laat je leeg. Er staat wel al admin voorgetypt
Lukt dat niet?
En anders de andere proberen (je hebt er 2?)
Beste DennisA78, bedankt voor je antwoord, maar dit werkt niet.
In het veld Gebruikersnaam staat niets, en ik kan er ook niet bij.
Dus dat “grijzige” admin dat je laat zien, staat er niet…
Heb je nog suggesties?
Zit je wel in het inlogscherm van de Experia wifi's dan? Of die van het modem zelf?
Welk ip adres gebruik je?
Dag Dennis, Sorry voor de late reactie: Ik heb 3 Experia WiFi's die draaien op de volgende IP's: 192.168.2.150 192.168.2.18 192.168.2.9 In de webbrowser staat inderdaad grijs admin bij Gebruikersnaam, maar de wachtwoorden op de onderzijde van de Experia WiFi's worden niet geaccepteerd. Het is toch Web password wat ik moet intypen? Hoor graag!
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.