Skip to main content

Ik heb die oude vierkante dualband kpn-versterker(s) (access points?) en een V10 box. Nou log ik al heel lang (denk aan jaren) niet in op die versterkers, maar nu ontstaat de noodzaak om dat wel te doen. De versterker werkt, maar de inlog.html van de versterker is niet bereikbaar op 192.168.2.xxx ( ik heb er twee). De inlog.html van de V10 is gewoon wel bereikbaar. Is er inmiddels ergens iets gewijzigd door KPN? Hoe zou ik die inlogpagina kunnen bereiken? KPN helplijn weet het ook niet.ik vermoed toch dat er op afstand ergens iets aan de instellingen gewijzigd is, want beide versterkers hebben hetzelfde probleem.

Als je inlogt in de V10 kun je zien welk IP-adres aan de versterker toebedeeld is, via dat IP-adres kun je dus inloggen op de versterker @CKCK 

Heb je de witte vierkante of de zwarte vierkante ?

 


Het zijn de oude vierkante witte. Dus niet de snelle superwifi.


Ook lekker. Ik had ze static adressen mee gegeven, dacht ik. Maar die V10 gaat er anders mee om zie ik nu. Dank

 


Het zijn de oude vierkante witte. Dus niet de snelle superwifi.

Er bestaan ook zwarte vierkante, Experwifi heet dat en niet superwifi, dit ter info. @CKCK 

 


Ook lekker. Ik had ze static adressen mee gegeven, dacht ik. Maar die V10 gaat er anders mee om zie ik nu. Dank

 

Zie je de versterker nu wel of niet terug binnen de V10 @CKCK , dat is me nog niet duidelijk.?


Hoi @CKCK, is het inloggen op de versterker nu gelukt met de genoemde tips?

Er bestaan ook zwarte vierkante, Experwifi heet dat en niet superwifi, dit ter info. @CKCK 

De witte vierkante was nog voor de Experia Wifi, het is een ouder type maar kan nog prima werken 🙂


Yep sorry voor late antwoord. Bericht van KPN dat iemand gereageerd had zat in spam.

maar ik kan er nu in. Is gewoon oud wit apparaat. Ik moet een nieuwe versterker kopen denk ik, maar ik wil niet aan die expertwifi ( want dan moet ik weer één extra app.kopen of huren om de verdieping waar de router staat wifi-dekking te geven. Dat suoerwifi schakelt immers wifi van router uit?

 

 


Dat is geen probleem @CKCK, dat is het voordeel van een forum. je kunt reageren wanneer je wilt, ook als het door iets buiten je eigen invloed ligt.

Goed om te lezen dat het inloggen nu gelukt is! Als je andere Wifi versterkers van ons zou nemen zetten die inderdaad de Wifi van de V10 zelf uit. Er moet dan een extra punt met een kabel aan de V10 worden aangesloten. We lekken dat ook uit in de Kennisbank: 

 


Reageer