Skip to main content

Hallo ik heb gebruik gemaakt van de aanbieding van KPN over alles in een tv internet en telefoon nu werd mij door de man van kpn die mij dezeze aanbieding deed dat ik ook 2 WiFi versterkers en 7 meter Utopia kabel kreeg dit lees ik ook op internet nu heb ik het paket vlak voor kerst gekregen maat zonder de beloofde apparatuur hoe zit dat ?

Hallo @Daisy2023 ,

De verzending van de gratis cadeau’s gaat apart van het installatiepakket. Grote kans dat je dit binnen enkele dagen alsnog gaat ontvangen. Duurt het jou te lang? Bel dan met 0800-0402 en vraag naar de status. 


Ok maar het zou wel mooi zijn als ik alles voor 3 januari binnen heb want dan is het plan dat ik aangesloten word op glasvezel 


De insteek van KPN is dat je alles voor de aansluitdatum hebt ontvangen. Officieel is het ergens in de drie werkdagen voor de aansluitdatum. Het kan dus ook nog 2 januari 2024 worden. 


Ok ik wacht het af ben benieuwd 


Het zou wel mooi zijn als je van kpn zelf iets hoorde hoe het zit met de levering van de apparatuur op dit forum krijg je wel antwoord op je vraag maar van kpn niets ?


@Daisy2023 ,

Hier staat de uitleg van KPN:

Maar wil je het nu direct voor jouw pakketje weten? Bel dan met 0800-0402.Â