Skip to main content

Is het ook mogelijk om de super wifi punten te huren van KPN?

Ik gebruik op dit moment een experiabox v10 met twee Experia Wifi (bruikleen kpn)

Wifi op de Experiabox wordt uitgeschakeld (?). Op de eerste verdieping is mijn wifi dramatisch slecht zelfs de wifi manager kan ik niet gebruiken om te meten. De tweede wifi experia is aangesloten middels een DVS 1200...de snelheid boven is gemm 2 Mbps…..

Kunnen jullie me helpen?

 

Hallo @Philip1964, de Superwifi punten kun je niet huren of in bruikleen krijgen. Deze schaf je aan tegen een eenmalige betaling. Als tip kan ik meegeven om de wifi manager te doorlopen zonder de Experia Wifi aangesloten te hebben. 


Beste, daarom heb ik juist de Experia WiFi zonder deze was het al een drama. Maar bij de experia box staat de WiFi uit?


Ergens gaat het dus goed fout. Ik ken diverse mensen die met alleen de v10 in het hele huis prima wifi hebben. Zelf heb ik de v10 met 2 bekabelde experia wifi's en dat werkt uitstekend.  Waar heb je de v10 staan?


Staat in de woonkamer vrij


Ok dat is al mooi. Heb je tv ontvangers van kpn en zoja hoe zijn die aangesloten op het modem?


Ik heb beneden 1 ontvanger van kpn bedraad aangesloten op de v10 boven digitenne ontvanger 

 


Ben je in de gelegenheid om een test te doen? Ik zou graag weten wat er gebeurt als je de draadloze verbindingssets even helemaal verwijderd. 


Wil ik zeker doen maar ben op mijn werk 😉


Je mag vast bijna naar huis. Laat maar even weten hoe het afloopt.