Skip to main content
¿Es el mogelijk om de KPN super wifi 2 individuos que se conectan con un wachtwoord de alleen a través de ethernetkabel zodat de rest van de mensen thuis geen verbinding kunnen maken met dat specifieke punt?
Ik leg mijn situatie uit voor de geïnteresseerden, ik woon in een huis met huisgenoten en bij het installeren van de wifi hebben ze de 2 kpn punten op de begane grond gezet, toen het internet niet goed kwam heb ik besloten om zelf een KPN punt te kopen en zet het in mijn kamer, nu zijn alle op de bovenverdieping aangesloten op deze en niet die op de benedenverdieping, dus ik zou het graag als een individuele signaalversterker willen gebruiken.
I'm sorry for my way of speaking, I use the translator since I don't speak Duch.

No all superwifi,s connected to the same home network will create a single network together. To seperate them they need to be connected on different internet modems.

One possibility is to use the function extrawifi in the superwifi. It is possible to create a secondary wifi network with a different name and different wifi password. Both the main wifi network and the extrawifi will share the internet access.

You need to connect with a pc browser to the ip address of the superwifi and use the login pw of the one blinking blue. Then in the menu search for extrawifi and activate this.