Skip to main content

Goede middag Ik ben klant bij kpn en nu heb ik een vraag mijn broer had 3 supper wifi punten hij heeft er 2 verkocht en 1 aan mij gegeven kan ik ook gewoon 1 punt gebruiken in mijn woning en deze telkens mee verplaatsen zoals buiten ?

Euh.... dat WiFi punt moet verbinding blijven houden met uw modem. Dus veel verder dan een meter of 8 bij het modem vandaan kunt u hem niet meenemen. En hoe meer obstakel ertussen zitten, hoe slechter de verbinding zal zijn.

Tenzij u een kabel legt. Maar dat zal wel niet het geval zijn gok ik zo...


Welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen @Louke72 ?

Welk wifipunt heb je, de witte ronde of de zwarte ronde?

 


Ik heb de witte modum v10 

De de 1 witte ronde wifipunt 


Dan valt er niets te verplaatsen, want de wifi op de V10 is uit, althans behoort uit te staan en het wifipunt kan alleen bekabeld aangesloten worden op de V10, dit ter vervanging van de wifi op de V10, dus wil je de wifi uitbreiden, moet je er minimaal 1 bij hebben, dus totaal 2.

 


Nou ja... ook een bekabeld aangesloten SuperWiFi kan je verplaatsen... kabel mag 100 meter lang zijn dus... je kan nog een heel eind lopen zo 😁


Hi @Louke72,

Ik zie dat je al uit is gelegd dat de wifi van de V10 uit wordt geschakeld als je een SuperWifi punt aansluit, en ook dat dit alleen met een kabel kan. Als je zoals Nick oppert een hele lange kabel aansluit, dan kan je het SuperWifi punt inderdaad gewoon verplaatsen en neerzetten waar je op dat moment de wifi het best kunt gebruiken. Beter is het echter om een 2e SuperWifi er bij te nemen, zodat de ene bij de V10 kan blijven staan en je de andere ergens anders neer kan zetten!


Reageer