Skip to main content

Wij hebben  1 tv beneden aangesloten met een vaste utp kabel  en 2 Tv op de eerste verdieping staan, het modem  v10 staat beneden  en kan met geen mogelijkheid 2 kabels naar boven krijgen  dus gebruik nu devolo's  maar het beeld van een tv uitvalt regelmatig uit  heb een reserve devolo die wissel ik dan om en heb weer beeld. de devolo zijn met een kabel aangesloten op het kpn kastje. Soms gaat het dagen goed en dan weer niet.

Nu had ik gedacht   als ik 3 kpn  superwifi access points  koop, 1 beneden bij het modem en 2  stuks boven en sluit die met een kabel aan op het kpn kastje  gaat dit dan en kan je dan ook op 2 tv 's boven tegelijk kijken.. Of iemand anders een ander idee.??

mvgrt. Hendrik

Dat is op zich geen slecht idee. Ervan uitgaande dat het modem in de meterkast staat moet je wel één superwifi bekabeld buiten de meterkast hangen. De tweede op de eerste overloop en nr. 3 op de betreffende kamer. Kijk eventueel op marktplaats om voor weinig de superwifi's aan te schaffen. Kijk naar de ronde zwarte superwifi's. 

 

Admin: