Ik wil in mijn schuur en tuin goede wifi hebben en vraag me af of dit mogelijk is met KPN Box 14 en bekabelde Superwifi punten?
Ja dat kan. Zolang je ze maar niet buiten in de regen zet. KPN heeft geen WiFi punten die geschikt zijn voor buiten.
Kunnen de Superwifi punten met Power over Ethernet (PoE) van voeding voorzien punten worden? Dus vanuit KPN Box 14 naar een PoE adapter en van daaruit met utp kabel naar het Superwifi punt. En kan KPN de juiste PoE adapter erbij leveren? Zo niet, wat is dan de specificatie voor de PoE adapter (voltage en amperage)?
Nee. KPN doet helemaal niks met PoE.
Hallo Marlon92, dank je voor je prompte reacties. Ga aan de slag met huren van 1 Superwifi punt. Van daaruit kijk ik of voldoende dekking krijg of meer punten nodig zijn.
Kunnen de Superwifi punten met Power over Ethernet (PoE) van voeding voorzien punten worden? Dus vanuit KPN Box 14 naar een PoE adapter en van daaruit met utp kabel naar het Superwifi punt. En kan KPN de juiste PoE adapter erbij leveren? Zo niet, wat is dan de specificatie voor de PoE adapter (voltage en amperage)?
Je kan een PoE inserter binnen je woning en buiten bij de SW een PoE splitter gebruiken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.