Skip to main content

Ik maak gebruik van een aantal LSC devices (Action) welke alleen werken op 2,4 GHz en dat is ook de instelling van mijn Experia Box V10.

Aangezien de devices zowel binnen als buiten mijn huis zijn geplaatst vraag ik mij af of het toepassen van evt. Wifi-Spots een mogelijke verbetering van mijn totale netwerk kan geven op die plaatsen waar het Wifi signaal op het randje is waardoor af en toe een apparaat offline gaat maar na een paar minuten toch weer online gaat.

Heeft iemand suggesties !!!

Hoi ​@JohnA76, welkom terug!

Dat is precies waar de superwifi punten voor bedoeld zijn! Houd er wel rekening mee dat als je nu een V10 hebt het wifi hiervan uitgeschakeld moet om superwifi punten te kunnen gebruiken. We zijn er mee bezig maar op dit moment werken die nog niet tegelijk. Met de komende update zijn daar een paar uitzonderingen op.

We hebben hier een paar handige pagina's over:

Hoi Thomas van KPN,

Bedankt voor deze info en hoe is het mogelijk tijdens het lezen van de informatie krijg ik een SMS met de mededeling dat vanacht mijn experia V10 een update krijgt zoals in de tekst vermeld.

Mvgr JohnA76

... tijdens het lezen van de informatie krijg ik een SMS met de mededeling dat vanacht mijn experia V10 een update krijgt ...

Hou er dan maar rekening mee dat je lampen het morgen helemaal niet meer doen. Dan moet je het Extra WiFi netwerk gaan gebruiken voor de lampen.

Beste Marion92,

Het is nu donderdagmorgen 08h00 en alles werkt gewoon zoals ik eigenlijk wel verwacht had en Mijn KPN die ik al vanaf het begin gebruikt geeft duidelijk weer hoe de situatie is.

Mvrgr JohnA76

En is de nieuwe firmware geïnstalleerd? Welke versie staat er nu op?

Kan ik even niet zien want destijds (2 jaar geleden denk ik) heeft de KPN monteur na vervanging van de apparatuur mijn instellingen zoals Cid en Wifi wachtwoord aangepast naar de instellingen die ik had en ben vergeten te vragen wat hij er bij de admin toegang qua wachtwoord  van heeft gemaakt en wil nog even niet een complete reset geven naar fabrieksinstelling waardoor ik alles weer moet instellen vandaar.

Reageer