Skip to main content

Heb een superwifi 2 aangeschaft.

Na bekabelde installatie brand hij groen.

Zodra ik hem afkoppel en elders wil zetten brand hij rood.

Heb de sw2 op nog geen 3 meter afstand van de modem geplaatst en het is 1 maal gelukt om hem te verbinden( hij zoekt automatisch opnieuw verbinden na de rood stand en komt telkens op rood te staan.)

Op de 1e verdieping ,waarvoor ik hem heb aangeschaft, lukt het helemaal niet.

Zoals gezegd 1 x gelukt om verbinding te krijgen in de zelfde ruimte als de modem. aanwezige wifiapparaten maken na enige tijd dan verbinding met de SW2 . na een half uur valt dan internet uit op de wifiapparaten.(bv netflix valt uit en kan op de smartphone geen mail meer ophalen)

Na uitzetten SW 2 gaat de wifiverbinding terug naar de modem en zijn de problemen weg.

Ben een leek op dit gebied maar plug en play zoals wordt gezegd gaat in mijn geval niet op.

Heb alles al geprobeerd, van reset en harde reset modem en sw2 meer geen resultaat.

Wat kan ik hieraan doen?

Mag ik hem ook terug sturen want kost best wat geld om hem aan te schaffen 

Contact gehad met 08000402, ze gaan de v10a omruilen voor een box 12, waarschijnlijk software probleem met de 10va


Nu maar hopen dat u daadwerkelijk de KPN Box krijgt. En niet de v10 zonder a ...


Heb je inmiddels een nieuwe modem van KPN ontvangen @M van Kooten? De installatie kan vervolgens weer gedaan worden met behulp van de instructie op de Forum Kennisbank. 


Beste Jeroen,

Gisteren de nieuwe modem ontvangen en alles geinstalleerd.

Modem werkt perfect, Super wifi moest ik tot 3 x toe updaten. Na een harde reset( paars lampje) opnieuw geïnstalleerd werkt ook nu de SW2 goed.

Dus ja het is gelukt, alles werkt.

 

Bedankt voor de service