Skip to main content

Wanneer ik probeer om op de webinterface van mijn SuperWifi in te loggen wordt er gevraagd om het wachtwoord te resetten. Als ik dan het wachtwoord probeer te resetten volgens de criteria:

 

 

Heb het SuperWifi punt al naar fabrieksinstellingen gezet, dit lost het niet op.

Resetten?

Je dient een nieuw zelf bedacht wacht in te vullen.

Dus eerst de huidige, en dan een nieuwe verzinnen.

 

Heb je het ook met de thuisapp geprobeerd?


Heb het wifipunt al gereset, blijft de zelfde melding geven. Dit is zo bij al mijn SuperWifi punten. Via de kPN thuisapp werkt het ook niet.


Wel modem, Box12? Admin password daarvan geprobeerd?

En anders Box12 resetten.


Modem is al gereset. Kom wel in het SuperWifi punt kan alleen het wachtwoord niet aanpassen want dan krijg ik de de melding die in de screenshot te zien is. 


Wat als je het wachtwoord aanpast via een ander apparaat of een andere webbrowser @Nick01?


Wat als je het wachtwoord aanpast via een ander apparaat of een andere webbrowser @Nick01?

Heb op 2 verchillende apparaten Chrome, edge en firefox geprobeerd. Op alle 3 ook een keer cookies verwijderd. Werkt nogsteeds niet.


Goed dat je dit al geprobeerd hebt. Hmmmm, je gebruikt de Box 12?

Het inloggen op de webinterface lukt dus wel. Je hebt dan het wachtwoord gebruikt van het SuperWifipunt dat blauw knippert? 
Zie ook inloggen op de webinterface van de SuperWifi voor extra info. 

Als je daar dan op inlogt na de reset en het wachtwoord wilt wijzigen dan krijg je de foutmelding dus die je eerder stuurde, je hebt ook al meerdere verschillende wachtwoorden geprobeerd? Met andere leestekens e.d. ook? 
Puur om uit te sluiten dat dat hem ook niet is.