Skip to main content

Ik heb telefonisch een verhuizing aangevraagd. Uit de toezonden mails bleek dat de bundel was omgezet naar hussel en het adres niet was gewijzigd. Ik dus maar naar de kpn winkel in Waalwijk.

Prima geholpen en zij zeiden dat ik voor de verhuizing een cadeautje kreeg. Ik heb gekozen voor de super wifi, omdat ik die volgens de medewerker nodig had, daar ik twee tv’ s had. dus zodoende twee super wifi’s besteld, die overigens niet op het nieuwe adres geleverd konden worden, maar op het oude adres.

Op 31 augustus zou de monteur komen, dus ik op 30 augustus naar mijn oude adres in Waalwijk om de super wifi’s op te halen, want die zou de monteur nodig hebben.

De monteur kwam inderdaad op 31 augustus en heeft alles keurig geïnstalleerd, althans, dat dacht ik.

De volgende dag werkte er niets meer. Geen glasvezel verbinding mee. De super wifi’s bleek ik trouwens niet nodig te hebben. Kortom geen goed advies.

Natuurlijk onmiddellijk melding gemaakt van een niet werkend internet. Op 2 september kwam er weer een monteur die het geheel weer hersteld had. Ook hij vertelde dat ik de super wifi’s niet nodig had. Hij vertelde bovendien dat ik ze bij de monteur kon kopen wanneer zou blijken dat ik ze wel nodig zou hebben.

 

Dis ik weer met de super wifi’s onder mijn arm naar de kpn winkel in Waalwijk. Mijn doel was om het ongeopend pakket wifi’s te ruilen tegen de kortingsactie waar ik ook recht op zou hebben. De teleurstelling was groot toen ik te horen kreeg, dat zij niets voor mij konden betekenen. De klantvriendelijkheid hield op en zij zagen geen andere mogelijkheid dan het indienen van deze klacht.

 

Het gaat mij niet om de onjuiste installatie die hersteld is, maar wel om het onjuiste advies en geen mogelijkheid om de super wifi’s (waarvan bleek dat ik ze niet nodig had) om te ruilen naar de kortingsactie waaruit ik ook kon kiezen.

 

Ik zou het dus wel zo klantvriendelijk vinden wanneer ik mijn super wifi’s zou kunnen retourneren en als nog gebruik mag maken van de kortingsactie.

 

Hallo @HenkenMyran ,

 

De klantvriendelijkheid hield op en zij zagen geen andere mogelijkheid dan het indienen van deze klacht.

 

 

Een klacht kun je via de website indienen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

 


Goedemiddag @HenkenMyran. Welkom op het KPN Forum! Ik vind het jammer om te lezen dat je niet voldoende bent geïnformeerd over de wifiversterkers. Wanneer je voor een actie hebt gekozen kunnen we deze niet meer omruilen, ook niet als blijkt dat je de wifiversterkers toch niet nodig hebt. Hier gaat een klacht indienen geen verandering in brengen.Â