Skip to main content

Goedemiddag naar aansluiting van de superwifi 2 is de wifi van de Experia box v10 uit geschakeld.is dit goed of moet er nog een update komen voor deze box 10 heeft wel wifi deurbel en camera. 

Als je een KPN versterker i.c.m. met een V10 gebruikt, behoort de wifi op de V10 uit te staan/gaan @cornelis48 

Daarom adviseert KPN bij een V10 ook altijd 2 versterkers te kopen, 1 om de wegvallende wifi op de V10 op te vangen en 1 als wifi uitbreiding.

De V10 wordt dit jaar geupdated, zodat die restrictie van wifi uit bij gebruik versterkers vervalt en de wifi op de modem kan samenwerken met de KPN-versterkers.

 


Goedeavond naar dat ik de superwifi 2 op de Experia box v10 heeft aan gesloten is de wifi van de Experia box v10 uit gezet. Is dat goed of komt er nog een update voor deze Experia box v10 

 

Admin: Topic aan bestaand topic toegevoegd


Hallo @cornelis48 ,

Dat is op dit moment inderdaad het geval. De bedoeling is dat er nog een update komt voor de V10. Dan wordt vanuit de experiabox ook weer WiFi uitgezonden in samenwerking met de SuperWiFi-punten. Het is nog niet bekend wanneer die update komt. 


De update wordt in verschillende batches uitgerold. Er zijn al klanten met v10 modems die desbetreffende update hebben gehad. Dit gebeurt willekeurig. U komt vroeg of laat vanzelf aan de beurt. Per mail krijg je dan een berichtje hierover.


Goedemorgen inmiddels heeft  mijn Experia box v10 een update gehad hij werkt nu samen met de wifi 2 samen beter voor mijn ring deurbel en camera .😀👍


Reageer