Skip to main content

Hallo KPN,

Ik heb vorige week twee superwifi punten aangeschaft bij jullie om internet op eerste verdieping te verbeteren. Na meerdere keren installatie met thuisapp en via documentatie geprobeerd te installeren en meerdere keren ook wifi punten gereset. Heb ik afgelopen weekend contact via de chat opgenomen, Samantha gaf mij aan om ook de modem te resetten. Nadat ik dat had gedaan en alles weer probeerde te installeren werkt het nog steeds niet, in de app krijg ik de melding wifipunt is aan het opstarten en daarna opnieuw proberen. Lampje knippert eerst groen en daarna constant paars. 

 

Vandaag meerdere keren weer contact proberen te krijgen via chat maar Layla en Rene (van KPN) sluiten zonder iets te zeggen meteen de chat. Van het tweede gesprek met Rene, wat geen gesprek was heb ik een download gedaan.

 

Welkom op het forum @Heerhugowaard! Vervelend om te horen dat je ook niet goed met ons in contact kan komen. Laat me voor je kijken of ik daar zelf wat aan kan doen. :wink: Zou je kunnen aangeven welke Experiabox je van ons hebt? Reden dat ik dat vraag is dat met de Box12 afhankelijk van de firmware versie sommige stappen net even wat anders gaan. Als je de Box12 hebt kijk dan eerst even welke firmware versie je hebt en afhankelijk daarvan kunnen uiteindelijk beide SuperWifi versterkers draadloos op afstand van je modem staan. Laten we daarnaast ook eens kijken of het lukt de SuperWifi eerst te installeren zonder de KPN Thuis app te gebruiken daarbij. Zou je stap 1 en 2 onder het kopje “SuperWifi aansluiten” eens kunnen proberen maar na het op groen gaan van de versterker deze nog even een paar minuten extra laten staan? Nogmaals als je een andere Experiabox dan de Box12 hebt kan je die stappen letterlijk volgen. Heb je een Box12 controleer dan eerst de Firmware versie.