Skip to main content

Mijn superwifi punt van boven geeft oranje aan, nu weet ik wel dat dit betekent dat de twee superwifi punten te ver van mekaar afstaan. Maar kan ik bijvoorbeeld nog een derde superwifi punt op de tweede verdieping zetten zodat het signaal van de Modem (eerste verdieping) beter verbinding kan maken met het superwifi punt op mijn kamer(derde verdieping/zolder). 

Hallo @Angelique hartevelt heb je de  super wifi’s bekabeld aan het modem aangesloten of draadloos?

Oranje betekent in ieder geval een minder goede verbinding.

 


Hallo @Angelique hartevelt ,

Wat jij schrijft, klinkt heel logisch. Op dit moment staat jouw SuperWifi punt te ver van het modem. Vandaar de oranje kleur.
 

Zet dat SuperWifipunt om te beginnen eens neer op de tweede verdieping. Heb je daar wel een goede verbinding?, dan heb je mogelijk nog een extra SuperWifipunt nodig voor de zolderverdieping. Dat is mogelijk. 


Ik wil mijn twee wifi superpunten afkoppelen van het V10 modem. Maar als ik het bedrade apparaat afkoppel, heb ik geen wifi meer op het modem. Terwijl ik niet, zoals werd vermeld, de QR-code heb gescand. Dat lukte niet. Naar mijn mening heeft het bedrade apparaat dan toch de wifi van het modem overgenomen.

Hoe kan ik de wifi weer op het modem zetten? Weet iemand de oplossing?