Skip to main content

Goedemiddag meneer of mevrouw, 

Sinds drie dagen geleden knippert de modem van de superwifi bovenin het huis om de 3 minuten blauw licht. Ook is er dan bij de pc waarbij de wifi bedraad is aangesloten ook geen verbinding tijdens dat moment. Waarna die weer een goede verbinding behoudt voor 5 minuten (groen licht). Dit gebeurt de hele dag door. De drie andere wifi modems beneden in het huis behouden nog wel hun verbinding. 

Groetjes, Raoul Andrade Ferreira  

Hoi @Raoul Andrade Ferreira, welkom! Blauw lampje op een Superwifi betekent dat deze een update krijgt (bij stabiel blauw lampje) of dat er een configuratieverbinding actief is. Dat laatste wil zeggen dat er verbinding is met de interface van de Superwifi via een pc/laptop, of via de Thuisapp. 

Nu geeft jij aan dat het blauwe lampje elke paar minuten terugkeert. Dus dan lijkt het me onwaarschijnlijk dat het een van de twee dingen is die ik net typte. Vooral gecombineerd met het feit dat je aangeeft dat de verbinding uitvalt.

 

Waardoor ik dan ook denk dat het een geval is van een verbinding tussen die Superwifi en de rest van het netwerk dat niet optimaal is. Kun je wat meer vertellen over hoe alle Superwifi aangesloten zijn op je modem, en welk modem heb je? 

 

Wat je sowieso kunt proberen is een schone installatie van de Superwifi. Meer daarover lees je hier: