Skip to main content

Goedemorgen,

Ik heb gisteren mijn modem V10 moeten resetten ivm superwifi2 problemen. Nu zie ik als ik inlog op mijn V10 via ZitH369A dat mijn SSID naam en wachtwoord zijn gewijzigd naar de data achterop modem wat logisch is. Mijn eigen SSID naam en wachtwoord zijn gereset. Echter ik internet nog wel op mijn eigen SSID naam want via KPN Thuis vind hij deze naam bij superwifi 2 punten. Hebben mijn superwifi2 punten wel mijn oude SSID naam behouden. Dat lijkt er wel op? Zo ja moet ik dan de V10 weer hernoemen naar mijn eigen SSID en wachtwoord of zo laten? Ik vind dit maar verwarrend want bij netwerken zie ik nu mijn eigen SSID naam en SSID van modem. Aangezien ik veel thuiswerk wil ik het zo laten en niet gaan rommelen in mijn netwerken maar ik snap het niet.

 

Inloggen op superwifi 2 lukt niet. Scan de QR achterop en dan zet hij als standaard het wachtwoord neer wat op superwifi punt staat maar dat is het verkeerde wachtwoord. Hoe kan ik inloggen?

 

Ik zou in dit geval ook je SuperWiFi 2 resetten, en dan het setup geheel opnieuw uitvoeren.
KPN SuperWifi: installatie en gebruik | KPN Community


Is de wifi van het modem wel uit?


Nee wireless op v10 blijft branden (eerst niet). Volgens KPN geen probleem….als ik op wireless druk gaat deze oranje knipperen. Kan ik het niet zo laten dus dat superwifi nog mijn originele SSID naam heeft? Snelheden zijn overal nu goed en de superwifi resetten en opnieuw installeren heb ik niet heel veel zin in.  Bedankt.


Waarom krijg ik wireless niet uit op V10? Als ik deze tijdje ingedrukt hou dan gaat hij oranje knipperen bovenop. Reset modem haalt niet uit.


Bij de combinatie v10 en superwifi moet de wifi van het modem uit. Er moet één superwifi bekabeld blijven aan het modem.  In principe gaat de wifi van het modem automatisch uit als de superwifi aangesloten wordt.  Probeer de superwifi's te resetten en dan opnieuw te installeren. Dan moet het goed gaan.


Dank voor het antwoord. Ik heb toch wifi op het modem handmatig uitgezet. Sinds zondag tot vandaag had ik overal goed bereik. Vanochtend zette ik de tv aan en kon ik niet internetten via telefoon. Zag wel wifi naam maar kon niet verbinden. Moment dat ik tv uitzette sprong hij op wifi. Weer tv aan, wifi weg. Nu staat het 1e wifi punt achter mijn tv. Zijn deze dingen echt zo storingsgevoelig? Moet ik dan gaan verplaatsen. Uiteraard is 1e punt bekabeld en beide lampjes (heb er 2) branden groen.


Wifi valt uit als tv wordt aangezet. Kan wel tv kijken maar wifi valt weg op telefoon. Zet ik tv aan dan springt hij meteen op wifi. Superwifi staat achter tv. Zijn deze dingen zo storingsgevoelig?