Half jaar lang bezig geweest met de wifi manager waar telkens het advies uit kwam om het modem + wifi punten te herstarten. Dit was bij een snelheid van ongeveer 20/30mbps via de wifi, na de herstart waren de snelheden wel weer enigzins op orde. Dit was met 2 experia wifi punten.
Bekabeld haalde ik wel de gewenste snelheid van minimaal 100mbps. Sinds ik via de wifi manager niet aanmerking kwam voor een superwifi punt omdat die aangaf dat de snelheid in orde zou zijn, nu zelf 1 superiwifi punt aangeschaft om hiermee te testen. Het draait nu zo een 2 weken zonder te hoeven her te starten en met minimaal een 100mbps snelheid meer dan de vorige wifi punten. Nu dien ik een 2de wifi punt te hebben om eenzelfde dekking te realiseren, welke ook weer 100 euro is.
Beste KPN, hoe is het mogelijk dat de wifi manager bij een snelheid van 1/3 van de vereiste snelheid zegt dat alles in orde is en dat er ook geen mogelijkheid wordt gegeven om dit te verbeteren? In principe hebben wij de apparatuur van KPN in bruikleen en betalen wij elke maand voor de correcte werking van de apparatuur en de diensten die daarmee verleend worden. In mijn ervaring is het heel lastig om bij een klacht hier ook daadwerkelijk iets aan gedaan te krijgen.