Skip to main content

Ik wil via de app het lampje op het superwifipunt op 50% zetten, maar dit lukt niet.

Ik kan het wel op 0% zetten of 100%, maar bij 50% wordt de wijziging niet geaccepteerd en blijft het vinkte bij 100% staan.

Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?

gr. Ruud

@Rni Door in te loggen in je Superwifi met http://192.168.2.151/ kan je daar via Systeem en Firmware updates/Leds de ledsterkte instellen. Kies dan voor Dim !!!


@tonymelony ik ben ingelogd maar weet niet waar ik jou optie kan vinden. Ik heb onderstaande schermprint waar ik op terechtkom.

 


@Rni Je bent hier ingelogd in je modem V12, en daar moet je niet zijn om de lampjes te kunnen dimmen.

Je moet inloggen op je Superwifi punt dus de witte schotel met de link die ik je heb gegeven.

Heb je daar het wachtwoord van ? Gebruikersnaam hoef je niet in te vullen.

Je kan je wachtwoord eventueel vinden in de app. Je gaat rechtsboven naar het tandwieltje en klikt dan op Beheerderswachtwoord. Dan komt je wachtwoord tevoorschijn.

 

 


Hallo @Rni , dat is het hoofdscherm van de KPN Box 12. Zo te zien heb jij de nieuwe ‘mesh’ update al ontvangen (zie dit topic). Daarmee is de Box 12 ook de Primary node voor de SuperWiFi's geworden en vind je alle instellingen daar. Mogelijk is de optie 50% dimmen hierbij (nog?) niet (meer) mogelijk.

Er was nog een andere manier om het lampje van de SuperWiFi in te stellen.
Door meerdere keren kort op de WPS knop aan de achterzijde te drukken kan je wisselen.

  1. uit
  2. 50%
  3. 100%

Hopelijk werkt dat nog wel.

 


@tonymelony via jouw link kom ik in mijnmodem.kpn waar ik als admin kan inloggen. Ik kan daar wel mijn WiFi punt benaderen, maar kan deze alleen aan of uit zetten. Dat komt overeen met de opties die ik kan gebruiken via de app ‘Thuis’ van KPN. 
Het lijkt erop dat het dimmen geen optie is in de versie van wifipunten die ik heb.
 

 


@RBxx Dit ga ik proberen. Thx voor de tip. En ik inderdaad de update van meshwifi gehad.


@RBxx Dit werkt inderdaad! Thx voor de tip en ook @tonymelony bedankt voor het meedenken!


Graag gedaan @Rni . Goed om te weten dat die laatste methode nog werkt.


@Rni @RBxx Ik heb de nieuwe mesh update nog niet, maar goed om te weten dat het op deze manier ook kan.

Prettig weekend !!!


Instelling led gemaakt via inlogmenu blijft bewaard na een herstart van het apparaat. Instelling led gemaakt via wps knopje gaat verloren na een herstart van het apparaat.


Bij mij werkt het op die manier nu ook. (WSP knop zit bij mij aan de voorzijde). Bedankt!