Skip to main content

Ik heb zaterdag 12/3 op naam van mijn moeder 2 superwifi's besteld. Heb netjes mail gekregen met bevestiging en login voor CEVA bestelstatus. Zou gisteren een sms ontvangen ivm uitlevering dinsdag. Deze niet gekregen. Als ik bestelstatus link check wordt bestelling helemaal niet gevonden. Ik hoor verder niks, dus ik vraag mij af of er vertraging is of dat er iets fout is gegaan? Ordernr ***. Graag jullie hulp.

Groet, W. Plasmeijer

 

Admin: ordernummer verborgen

Welkom bij ons op het forum @iWilco. Als je apparatuur hebt besteld wil je die ook ontvangen natuurlijk. Zijn de gegevens die op het profiel staan van haar aansluiting? Ik heb daar gekeken en voor mij is daar geen aanvraag van SuperWifi's te zien. 

Waar had je de bestelling precies gedaan, was dat op Apparatuur voor Thuis? Als dat het geval is kan je het beste contact opnemen met CEVA zelf, zij hebben zicht op die bestellingen: 070-301 39 88.


Hallo Jasper, de bestelling is gedaan via wifi manager bij mijn moeder. Het profiel iWilco is van mij en niet van haar. Logisch dus dat je geen bestelling kunt vinden. Postcode van mijn moeder is *** ***, nr ***. Ordernummer staat hierboven maar is geheim gemaakt, zie ik.

Dank alvast voor uitzoeken, groet, Wilco

 

Admin: adresgegevens verplaatst naar je profiel, zet privégegevens nooit openbaar op het internet


FYI Jasper:
Vandaag een SMS binnen gekregen dat pakket is afgeleverd bij servicepunt. Blijkbaar is er een paar dagen vertraging bij CEVA. Op zich voor mij nu niet erg, maar beter zou zijn als ik gemaild zou zijn over deze vertraging (verwachtingenmanagement) Of niet in bevestigingsmail al melden dat het de 15e afgeleverd zou worden.


Met de gegevens van jouw moeder zie ik inderdaad een bestelling en dat deze gisteren is afgeleverd. Ik ben het met je eens dat de informatie over de vertraging handig was om eerder te weten. Ik neem dat intern mee!

Hebben jullie de SuperWifi's al op kunnen halen en aansluiten?