Skip to main content

Ik heb drie experia boxen(bedraad) en meerdere bedraad aangesloten apparaten. Bedraad heb ik een goeie snelheid. mijn nieuwe Mac (mini) haalt in tegenstelling tot mijn iPad Pro een beduidend lagere snelheid. ze zullen verbinding maken met dezelfde experia box (die staat namelijk naast de Mac). 

inloggen in de KPN thuis app lukt niet meer (ongeacht welk wachtwoord ik gebruik) waardoor ik ook niet meer kan controleren wat waar is aangesloten en welke invloed dit op elkaar kan hebben.

Wat is de juiste oplossing en wie kan me helpen

Hallo @Arjenott ,

Wil je de hoogste snelheid op je Mac Mini? Sluit die Mac dan bedraad aan. 
 

Desnoods in de plaats van een ander apparaat wat nu nog bedraad is aangesloten. 


Ha @Arjenott, welkom! Wat bedoel je met Ik heb drie experia boxen(bedraad)? Bedoel je hier Experia Wifi of Super Wifi punten mee? De hoogste snelheid krijg je inderdaad als je de boel bekabeld aansluit. Zit er veel verschil in de bekabelde snelheid en de snelheid via de Wifi? Voor wat betreft de thuis app: heb je die al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?


Ik heb de monteur op bezoek gehad van KPN. Bekabeling is wel de oplossing maar geen verklaring waarom de combinatie van een nieuwe Mac en KPN WiFi niet (goed) werkt.

Ik ga hierover nog contact opnemen met Apple


Helemaal goed! Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten!